//Here It Goes
Thethethemmmm :3
Sunday, January 6, 2013 @ 3:04 AM | 0 Comment [s]


Assalamualaikum to whoever yg baca ni :) ! Actually nak update ni lama dahhhhhh dari hari em \tengok kalendar/ 2 minggu lepas, mungkin. Hehe tp macam malas gila, -.- ended up --> ralet tgk movie ja. Oh ya, sepanjang bergelar MAHASURIRUMAH sepenuh masa ni boleh la tahan. Tired. ofkos sebab muka ni yg nak kena sapu sampah, kemas bilik, dapur, sidai kain etc etc. \Cinderella?/ huahua kalau org panggil Cinderella, 24 jam aku buat kerja rumah :p 

Semalam Nayli buaq bbq kat rumah dia. P la makan2 *tolong sama kay* haha takreti p rumah org duk saja, dia rasa mcm serba salah -_____-' . 'bout 10.15 macam tu dah selesai makan bagai, lepak sembang dengan depa hahaha ciss semua nya otak kotor2 belaka. Haha pastu haz ajak naik atas. Duk bilik Nay, *sambung gossip* pastu baru Enon mai! 

*Enon masuk bilik, and we're like O.O *


Enon: "Yoooo whatsupp yo!" *dengan gaya sekali* hahaha serious menyampahzz gilezz

dalam hati: CARI PASAI AH PREMPUAN NI -__________-' 

Hahaha so, theessee are my friendszzz who I can be weird with....... :p



"There are friends, there is family. And there are friends that become family!"

BER mask-ing KEHKEHKEH


GEEEEZZZ.... WITHOUT ME -..-

Umphh I dun hve any ideas 'bout this haha LOLOLOL haz! XD
]


Banyak lagi tapi malas nak bawak masuk huahua cebis cebis jee. Yg lain simpan dalam hati. Kekeke. Okay! Thats allll! Nak sambung sidai kain laks -______- pffttt ADIOSS EVEQYBODY~






Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud