//Here It Goes
Cuci mata :P
Wednesday, May 2, 2012 @ 5:22 AM | 0 Comment [s]


       Baiklah. Actually nak update semalam tetapi masa tidak mengizinkan kerana ada practice. (Anis is dyingg - so letih) Okay kemarin, Tuesday, 1 Mei 2012. Entah macam mana tiba tiba rasa macam nak keluar. Saja. Lagipun nak p beli kasut sekali. Seriously, dah lama tak keluar. Paling jauh pun p Giant ja -o- Dalam pukul 3 macam tu msg nelly dia tak reply. So I was like, okay bawang ==' Takpa la keluar dengan kak ila. Pastu Kak Ila kata dia boleh hantar tapi dia takmau turun =___= duk sat nelly reply, dia kata OKAY! :D So, pergi la kalut2 mandi semua tu. Dalam pukul 4 p ambik dia. Hehe. Actually nak ajak dia teman p beli barang, mama pulak pesan suruh beli barang baby. Alaaa yang macam set yang sudah dipack tu. Tahu tak? --' Cousin I baru dapat baby (; 


           Dah sampai dekat sana, p la cari kedai kasut. Damn -,- sesungguhnya, AKU LUPA KEDAI TU DEKAT MANA! Naik turun esklator berjuta kali kena pulak hat jenih pakai manual (rosak, so kena naik macam tangga) =_=' dah la manusia pelik pelik aku jumpa dekat situ -o-' hat rambut panjang la, afro sikit punya besaq! Lindung pemandangan aku -,- pheww scary. Mungkin aku dah lama tak keluar tgk dunia rasanya. Haha. Yang best nya, aku takjumpa sapa sapa :DD hahaha syok gilaaaaaaaa. Rasa macam ish, seronok! Well, when you're with you bestfriend you will; laughing so hard for no reason :P Haha lepastu jalan kaki p KEDAH. P cari barang baby dekat tingkat atas. Pilih macam aku dah ada baby jeeeee *muka annoying* habis beli tu patah balik p MEKDI. Masa masuk mekdi tu rasa macam nak p peluk ja aircon =_= gila panas kat luar. Pfft. Haha masa duk makan tu cuci mata sat. Bukan tengok lelaki. Duk tengok gelagat manusia hahaha. Kami dua kalau sesat ka orang letak p duk tang pulau mana mana ka, aku rasa boleh duk gelak lagi -,- haha bayang kan duk dekat tengah jalan, kereta dah la laju gila, duk gelak nak mati macam nakpi guling tengah jalan -..- 











Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud