//Here It Goes
What a day
Tuesday, April 10, 2012 @ 7:19 AM | 0 Comment [s]

           T______________T --> seriously, I'm tired. Macam muka katak kena langgar kereta tak? Huw sadis. Hari ni rasa macam hari letih seduniaaaaaa. No, I'm serious. Tadi balik sekolah dah pukul 5.30. *kelas habis pukul 4.15 -,- tunggu mama mai ambik. Punya takmau balik jalan padahai rumah seketit ja. Lepastuu sampai rumah, bukak tudung, takdan salin baju lagi teruih p dapur. Buh baju dalam mesin pa semua. Basuh pinggan. Kemas dapur. Lap meja. Sapu sampah. (am I too rajin?) -..- Masalah dia, kalau aku tak buat, sapa yg murah hati nak buat? Tikah dah p belajar. Kak Ila takdak, p KL. Kesian la kat mama, letih balik reja. Rumah semak. Takpa la gagah jugak kemas rumah --> dengan takmakan tghhari tadi  Y_Y lapar nak mati. Habis segala bagai tuu, masuk la bilik dengan perasaan ; NAK LANDING SAT 5 MINIT. pfttt, bilik laaaaaaaaagi semak. Edy tak kemas katil. Ish! Satu lagi budak ni. Hm so, I la yg kena kemas hihihihi *muka  ketat* Benci benar. Lepas kemas tu, baring sat. Call yusreen sembang pa tauh 5 minit ja. Lepas tu terelap. :D Ohh syurgaaaaaaaa <3 haha. 


     Okay tu satu, lepas mandi, solat semua. Nakpi la duk dekat hall, tengok tengok -_____- leerrrrr cekelet penuh atas carpet. SUDAH! Ni saheh  kerja dua org budak ni -..- Aieeeee. T_T kena kemas hall pulak. Lap, moppp semua. WAAAAAAAAAAAAAAAA nak tdoq malam ni sampai pukui 12 esok! Huh Y_Y Jangan kacau aku. Dah la baru unfriend Aaron Aziz semalam HAHHAHAHA :D biaqpi padan muka :P











Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud