//Here It Goes
Me, Abah, Edy -,-
Friday, April 13, 2012 @ 4:09 AM | 0 Comment [s]



             Emphh, how sad -,- semalam kami tiga beranak ja dekat rumah. Mama ON-CALL. Esok pagi baru balik. Ada masalah apa tah dekat wad.=_= So, that night, macam biasa la study dengan abah. Berkelei sebab aku buat soalan addmath 20 kali dah takdapat jawapan. Dia buat dapat!  -o- Edy sibuk ja dah la tak back-up aku. Hahaha. Dekat pukui 10 macam tu, abah tanya; "nak makan apa malam ni?" Aku--> eerr==' seems like all eyes staring at me. *because I'm the only girl in this house that day. Abah macam faham seyuman aku -,- so dia la yang p masak. Hahaha eh aku tolong kupas bawang kayyy. Pedih mata kemain. :p Edy buat air sejuk. Reyoh kat dapur macam 6 7 orang duk bekerja. =__= Haha. Abah masak comel la XD hihi. Lepas makan tu, (sedap la jugak) , aku ajak abah p jogging esok. Memandangkan cuma kami 3 orang ja =_= boring. Dia pun okay. :D yeah! Orang p jogging dengan geprien, boiprein, aku bawak my super Dedy! Kau hade? :p Hehe rasa saaaaaaaaaaayaaaanngggg sangat dekat abah! <3 I don't need any other man in my life, my abah is enough to make me feel safe :')




       Tadi p kenuli dengan ABAH! :D Dia jumpa anak sapa tauh =.= duk set nak bagi jadi menantu. Gamak la. Aku sengap la jeling sikit sikit dekat dia.  =,= ish taksuka la. Aku rasa tu budak tadika aku dulu yg aku taksuka tuu =_= sebab dia suka buat handsome. :/ whatever *gaya gedik* Hahaha. 


Bababaabaaaiiiii :P









Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud