//Here It Goes
5 March :)
Thursday, April 5, 2012 @ 11:41 AM | 0 Comment [s]

Okay harini pergi sekolah macam biasa. Bangun macam biasa. *Lambat macam biasa. ==' Bangun awal pun p lambat. Anis anis =_= Kayy pastu masuk kelas. Nampak nell. *Alaaa spoil mood orang ja bawang ni. --> Husna cakap muka dia macam bawang. I think so HAHAHA. Sorry wanita gila. xD Okay then, habis baca yassin, sembang la. *Well, perempuan, banyak cerita. Bla bla bla. Dan masa pun habis. Pukul 2.00. P beli makanan utk extra-class. Alahai -,- mengantuk ni mengantuk Ya Allah macam nak p sembunyi bawah meja tidoq buang seround. Punya mengantuk. Masa kelas tambahan; muka ni macam 5 minit lagi boleh jadi profesor dah. Hati; Wey jam,hg jalan biaq cepat sikit aku nak  balik tidoq -.- 


***********************

So, lepas habis tu, Err ada conflict sikit. Sorry for my bad, nay :( Maybe I'm wrong. Both of you are my friends. But no worries, you know, I'll always by your side. Don't cry :) Not comel k. Hm done with that. Okay ni satu lagi, ish frankly speaking, aku rimas. Aku bukan taksuka hang, kawan is just okay. I don't mind. Yes, I dnt see the bad side of yours. Takkan aku nak cakap teruih, perasaan orang kena respect  jugak. Tapi tkkan takfaham lagi. The way I talked, the way I treated you. Can't you see the unikhlas? T_T' aku harap hg nampak. == Aku takmau bercinta la 9 tahun lagi nak kawin terus ish. =,= Hm tapi takpa la, terima kasih untuk bunga ros hang == lagipun aku dah lupa dah aku letak kat mana. 

***********************

Oh ya lupa, masa balik sekolah tadi. Dalam pukul 6.02p.m, mama p kedai belakang tu. Tengok kut luaq, ehhhhhhhh? Laaaaa komi dengan paish. Haha babai la dekat depa. Mama parking depan kedai tu, mama kata, nakpi dekat depa p la. Mama nak masuk kedai sat. Aku pun turun la. Ni dengan baju sekolah hahahah ish rasa huduh noh duk dengan org habis belajar. Sembang dengan depa sat, komi dengan spec dia siap. Kalah Aaron. Padahai makan nasi lemak ja =.= meluat betui. Haha pait macam biasalaa. :) Rambut maintain. Pastu mama mai =____= dia suka buat kalut lebih. Boleh pulak suruh aku makan dengan depa dulu -,- dia la. orang nak balik tidoq ni. Pastu dah takmau makan kat situ, balik la dengan mama. Pumpang pumpang dalam reta pasai pekerja kedai tu apa tah hahahah. Mama,mama :D

Okay that's qoll fer today. I'm sleepy. Er anyway, Marwan, Mesti lepas ni hg malu nak jumpa aku kan kan kan? Hahahaha. Tapi aku tau, hang ikhlas. But you know,aite. I'm afraid to love, and be loved. 








Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud