//Here It Goes
Oh ini jiran sayeeee -,-
Sunday, March 18, 2012 @ 9:26 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum, and Hai :D 

Emm, dah pukul 11.30 p.m. I'd just finished my homework :D *1st time aku buat dengan penuh semangat. Rajin dak?! Oh terima kasih :p (muka tehege) Oh wait, sebelum terlupa =_= tadi lepas habis hw, cakap fon dengan JIRAN aku sat. Rasanya dah cerita pasai dia haritu, =,= okey ni la jiran aku yang emphhhhhh -..-


Mohd Yusreen bin Mohd Yunus. 
(betoi dak taktau -o-') hew sorry.

   Dia dah tua pun -,- tapi perangai Allahuakhbar macam aieeee =_= Hahaha dia baik :) No no maksud aku, jiran yang baik. Takdak la nak gatai merenyam dak. (Takut dekat pak aku ah?) Muahaha. Dia tau pasai faris kemal :) Tapi takdak pun dia nak marah ka apa dia bagi nasihat ada la XD ahahah ee geli. Hang bagi nasihat? Ceh. Pembuka kata ja boleh pakai =o= hat lain propaganda. Tadi aku cerita kemain panjang last last dengar "aik mana p hellikopter aku?" -  tengah main game - =___________= patut sengap. Yang aku ni ingat kan ka khusyuk sampai diam macam tu. Haram sepatah pun tak dengar. Cuih puih tuihh tuih. Oi ingat aku nak sangat ka cerita kat hang huh :/ tapi satu ja baguih dia ni -,- (hang taktau kan blog aku jadi I BET YOU WON'T READ THIS POST) Dia taksuka aku call dia. HAHAHAHA 

"dak takpa hang takpayah call, satni aku keluar p tpup aku call. Tak elok la perempuan call"

=o= Tak tahu la pulak. Tapi yang pasti memang dia takbagi aku call *eleh sapa kata nak call hang? -,-* baik aku tidur lagi bagus. Haha. But the bad of me is, aku malas reply message. Lagipun phone aku tengah tenat la ni, -,- membuat kan aku lagi mebal nak pegang fon. =_= Hewhew. Burppp. Kenyang makan coco crunch dengan susu malam malam begini OHHH KATIL COME TO MAMA~ (U,U) Goodnight peeps <3 and thanks for reading :) 






Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud