//Here It Goes
Dah baik demam C:
Saturday, March 31, 2012 @ 3:59 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum, hello bloggers :) 

Demam.
Rasa lama takmai tengok blog. Allhamdulillah reti lagi type ==' Ni pun tiba tiba rasa rajin nak bukak sat. Actually, minggu lepas aku demam. Tu yang macam sampai harini pun takdak semangat =_= hover ah. Isk. Bukan la! Aku nak ambik mood sihat tuu mood sihat, dia kena lama sikit :p hihi. Dah la masa demam tu ibarat kais pagi makan pagi,  kais petang makan moi ;p Okay malam yang demam tu, tikah nak tidur bilik lain  -,- *damn, masa hari aku sihat nak tidur sekali. Tau tau demam p tidur bilik lain* Cisss. Takpa la, aku duk srutt sreett sorang sorang nak tidur. Teka ah aku tidur pukul berapa =_=  5 pagi. Siksa, sungguh. *angkat tangan tanda swear* haha k serious  o.o Ni bangkit sendiri p ambik tuala buh air letak dekat dai. Ulang alik p toilet duk bagi basah kain. (padahai masa tu rasa macam nak tumbang dah -o-) Tapi dah pukul 4.30 tu memang tak tahan gilaaaa mata duk berayaq ketaq ketaq Jalan atas lantai pun jinjat --> sebab sejuk -,- p tdoq bilik mama. Mama p ambik ubat semua, makan la sebijik -.- *sebab depan mama. I HATE UBAT SERIOUSLY -_- Pastu baring dalam 10 minit, bangkit p bilik aku. Baru duduk ja tengok tengok Yusreen call (pukul 5 pagi, hang gila apa?) Masa tu tengah sengau  teruk tapi takpala dia tahan gelak so,takla terasa sangat. -..- Bla bla bla (dia duk dekat pantai mana tah tak berapa dengar-o- dahla sengau, sound trouble pulak ==') Biaqpi sapa  suruh hang call. Lepastu tidur, bangkit tu p hospital =__________= taksyok. (ish suka sebab doktor tu handsome ja) HMMMMM c: lupa nak tanya dah kawin keee belum ihikss. :p



Everything will be alright.
Tadi lepas balik tusyen, I was like sooooo tired -,- terus pergi tidur. Lepastu dengar mama cakap, kinda an accident something. Aku pun bangun la, and asked 'em, what happened? Kakak, abang emi dengan Adam accident. Depa nakpi ambik abang aku dekat Shah Alam p makan tgh hari. Kakak okay, calar sikit sikit. Abang Emi pun. Adam yang teruk sampai terpelanting dekat stereng kereta. Dah la haluih seciput besar cokodok. ==' anyway, Thanks to Allah. Tkdak yang teruk except kereta dan yang langgar abg ipar aku =_= --> Kena tumbuk dengan dia. Hahhhh =,=' dia memang panas baran. #SEBAB TU TAKMAU KAWIN DENGAN ORG PANAS BARAN t_t 



#muka senoi demam 




Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud