//Here It Goes
Bergiat aktif?
Thursday, March 15, 2012 @ 7:24 AM | 0 Comment [s]

First of all, Assalamualaikum :) 


    Nampaknya aku sudah kembali bergiat aktif. Kikiki. Allah, cuti boleh la =____= sekolah? Sentuh keyboard sikit --> "Anih, hw!" (jalan masuk bilik dengan muka yang hampa) Kerja biasa la tu. Haha. Anyway, semalam sebelum aku tidur Marwan call. Dia dekat penang. Konon cakap dengan aku nakpi duk dekat pantai tup tup anjing duk berMEOW kat situ. =,='Aku taktau dia p tempek dekat mana. Hewhew. 
  

     Oh ya, petang tadi aku p bercanda dengan tikah. P siti pelaza sat. Ish taksyok =,= (berkurun aku takkeluar rumah tahu tak?) Hmm. Giant lagi best rasanya =_= aman pun aman. Tengok gelagat orang dekat sana, hmm. I don't have to say it, semua pun tahu -,- Okay sambung, kami p pagi so, takdan nak makan. Makan MCD dulu. Ada la empat lima orang dekat belakang kami, pakai jubah, kopiah :D Budak mana taktau la muka bersih :) Aku macam nak tegur sebab depa nampak macam baik :D tapi Tikah tak bagi -,- Takpelah 


     Lepas tu kami balik. (yey!) Balik tu tidoq teruih. Bangun, mandi, solat maghrib. Tengok fon =_= JEM. Dia buat perangai balik. T-T kiranya malam ni aku takkawan la dengan fon. Jadi, jangan call =.= aku takmau angkat dia. Huh :/ 


Oh! Lupa.
I don’t hate my haters, but I won’t ever surround myself with such negativity. I’m better than that. =.=


Awat nampak aku tadi teruih buat muka lagutu?
Lainkali jangan cakap belakang tau :)









Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud