//Here It Goes
Allah the almighty.
Thursday, March 8, 2012 @ 11:37 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum, and a very good afternoon :)

Okay, since I'd gt no time to update my blog T_T I have to write everything in myDiary. *ops, anis ada diary? -o- * aiee ingat aku koman sangat apa? haha. Hm. Actually, I miss you my friend :') REALLY miss you. :'( aku tau, hang pun p tempat yang aku akan p jugak nanti. Tapi takdir Allah, hang dapat p dulu :') InsyaAllah, aku akan sedekah pahala sebanyak mana aku mampu. Aku mintak maaf, aku takdan p tengok masa hg disimpan :'( Syasya, Nelly, call aku malam tu. Tapi aku off fon  masa  tu :'( DAMNIT. Pagi esok aku p sekolah, aku cakap dengan Aiza dia sengap ja. Aku ingat dia badmood. Rupanya aku sorang ja yang taktau arwah dah takdak. Aku tanya Puteri;

"Put, awat depa semua ni"
*masa tu perasan mata Nay merah*

Put;
"Hang taktau ka, Muk dah meninggal"

Papppppp.*jatuh buku sejarah aku duk pegang* Senyap. Aku ingat dia tipu. (on the same time, mata aku dah berayaq) Put nangis. Aku dah macam, blur. Diam. Macam orang bodo. :'( It's just about ten minutes to start the exam. And I keep ask my self, betui ka ni? betui ka :'( aku tak salah dengaq. Masa exam sejarah start, aku memang dah tak heran kat kertas tu. Sambil duk buat, ayaq mata duk turun kot pipi.I don't care. Dalam otak aku, aku nak balik  aku nakpi tengok dia, even for a minute! :'( sebelum depa simpan. But it just, too late. I can't even see his face :'( Aku cuma boleh hadiah kan doa untuk arwah. Muk, YOU'LL ALWAYS BE IN OUR HEARTS. :') We'll always miss you. Minggu lepas hang IM aku, aku tak balas. Aku ingat Marwan :') Hang takpenah IM aku. Tiba tiba IM. Aku mintak maaf nah kawan. Aku sayang hang. Sayang sangatt*wiping tears* Semoga hang aman, dekat sana. InsyaAllah,esok pagi aku p ziarah kubur hang. :') Semalam aku p tahlil dekat rumah hang, hang dengar dak? :') aku takmau menangis, aku takmau hang sedih. Tapi tengok abang hang lalu, Ya Allah. Macam hang :'( tak ubah  sikit pun Muk. :'( Aku redha dengan pemergian arwah. 

Ya Allah, tempatkan lah hamba Mu itu di tempat orang orang yang soleh, yang beriman, yang sentiasa baik disisi-Mu, berikan lah dia perlindungan, ringan kan lah siksa nya :'( Sesungguhnya Engkau Maha Pengampun. Amin. Al-fatihah.


Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud