//Here It Goes
Ohh Tusyen!
Friday, February 10, 2012 @ 1:45 AM | 0 Comment [s]

                     
                            Boleh gagah la form5 ni. =.= Kiranya, takdak la hari yang aku boleh bercanda dengan katil aku dalam jangka masa yang lama kerana tiap tiap pagi tusyen. :) --> I'm not smilling anyway =..= Aku dah la payah bangkit pagi. Ish kalau tusyen pukul 09.00 , alarm pukui 8.10(baru buka mata) *tuuu 10 minit pun berharga boleh mimpi indah seround* duduk 10 minit baru bangkit mandi. Takboleh p mandi terus, satgi kejutan budaya dan berkemungkinan aku sambung tidur dalam toilet =______= Dengan alarm lagu Barney, nak bangkit pun macam takdak semangat. Tapi tu lah, bangkit awai kemain =.= tapi p takpernah awai. TAKKAN PERNAH. Padahai siap macam nakpi market Giant ja pun. -,- 


                  Tadi tusyen Bio, duduk depan sekali. Sat mai aku lukis.

lukisan 3 minit oleh tangan berseni.
Gila mengantuk T_T ikut hati mau ja lena. Tapi takjadi sebab depa bukak topic pasai apa tah. Duk sembang dengan depa lama la jugak, pastu aku try la sengap sat. Hmm =_= rupanya suara kami satu kelas boleh dengar. Ish kalau sapa yang taktau krisis aku pun boleh tau dari A sampai Z. *Kat kelas pun macam tu. cuma susunan dia lain. Macam ni:

hahahaha kalau Aiza takdak kira kemas gila lah meja kami tiga. -,- Tapi duk dengan Syasya, JEM =__= sambil buat addmath sambil rap lagu Rihanna kami dua. =.= Benak aku macam ni. #Menurut jiran aku, yusreen, benak is bodo yang takboleh buat apa dah* Hahaha. Balik tusyen tadi singgah Kfc sat. Lapaq gila -_- nasib muka kesian aku berkesan. :p Hewhew. Dapat la ayam comel seketui. Hihi. *muka penuh agenda* :P Oh ya lupa! CONGRATES AIZA sebab johan bola tampar kemarin! >.< Aku sera la tunggu hang balik, stay sampai pukul 5. Tak sia sia ayaq tin 2 ketui aku beli semalam tara tunggu hang :PP hehe. Well done. Boleh masuk kelas dah kut minggu depan =.=' noh? Aku dah penat jadi perempuan simpanan nasional hang dalam kelas.


                    Okay then, tomorrow  is 11th Feb, my Mama's Birthday :) Ma, If only I can buy a happiness without a tears, I would. But I know, I can't. If I have a thousand moms, It's still cannot replace you, Mama :') Sorry cause I'm failed. Failed to be a good daughter. Failed to make you proud of me. But I know I still have a time. 7 months, to prove that I'm not failed in 'your exams' to teach me from I small just to see me succes. :) Ma, I love you. I know one day, I will lose you :') Honestly, I DIDN'T PREPARE FOR THAT. I want you to be with me, 'till I married, and have a kids :'P Thanks Ma, you'd fight with your life just want me to see this world :) I love you, and always <3




p/s: Paint amat berguna. 







Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud