//Here It Goes
Di suatu petang =_=
Thursday, February 16, 2012 @ 6:01 AM | 0 Comment [s]

                        Dikala aku sedang menanti ketibaan tikah, -.- Syasya mai dengan beskal pinjaman sapa taktau, menempek tepi bus stand. Hahaha dah la aku keluar pukul 3.30 =,= time tu dekat pukul 5 dah. Bebai gilaaaa mengantuk tau dak T_T Tengok Syasya pun macam dah takdak nafsu. -..- Dah tu, suruh la dia carry aku sat kat depan tu. Dia pun dengan semangat nya parking beskel bawah pokok nak bagi aku naik HAHAHAHHA. Masa tu pikiaq, --> Ish pakai kain ni nak duduk macam mana, syasya pakai tracksuit takpa la ==' hmmmmm last sekali duduk macam gadis melayu terakhir. Kalau boleh bersimpuh atas tu aku bersimpuh dah pa. Hahaha >,< besstt. Dia bawak aku p belah Tusyen premier tu, hehe aku pun ceyyyy pegang ah pinggang dia *bajet sweet ah, puiii =,=* mai tang bumper tak sweet dah. xD benci aku dekat perempuan ni. Haha seround ja lepastu dia patah balik p sekolah. Sampai betui depan bus stand baru terpikiaq =,= kenapa dia tak hantar aku balik terus ja padahai rumah aku seketet depan tu. Hewhew T-T 


                Dalam pukul 5.20 macam tu, Kak Ila mai. Aku masuk dengan muka ketat :/ malas nak cakap apa. Aku kalau bebai malas nak cakap apa dah. Diaammmmm. Balik rumah tidur teruih. -o- Tiba tiba fon menyala keluar pulak lagu sexobeat aiee macam nak lempaq nuh (padahai tak gamak) hehe. Tengok tengok naik ; Aaron Aziz. Laaa orang tua ni pasepa -o- kacau laaa ih. Silent pastu letak bawah bantal. Tidur didahulukan, katil diutamakan. Dalam pukul 7 baru bangkit. Tengok msg --> "Maya Karin, kalau hang bangkit satgi buat call me back" dia potpet potpet sampai manghrib. =_______= Buat lawak bodo dia. Ish memang bodo pun. Takpenah tau ada jiran macam ni T-T. 


p/s: Okay nak buat hw pulaks :/ *ni tak best =..= I'm bored with you homework. Try to solve your own problem lah =,=







"Smile, life is not that hard :) "


BYE! :)





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud