//Here It Goes
Welcome back bloggers :)
Thursday, January 19, 2012 @ 3:48 AM | 0 Comment [s]

Hello And Hai :D

              How's your day today? :B pretty good I hope (; Hewhew Actually, aku baru balik sekolah ni -________- Tadi jadi MC sat dengan zaf untuk audition singing competition. Pheww. Lama jugak la. Junior yang banyak. Pagi tadi pulak kalut sebab ada BM. Tapi kalau takdak subjek BM tu kira rileks jugak la sebab cikgu Ariyati yang ajaq BM. Faham faham la. Nak mampus tak buat reja dia? ==' Balik tu saheh reyau kelupoq nak tukaq sekolah. So far, aku masih boleh berjuang untuk reja sekolah dia. Muahahah *gelak besar* except masa hari Selasa yang aku takpi haritu. Hihi demam =.= *Allah. Baru dua hari balik jalan kaki demam dah -,- koman ah hang*

Okay sapanjang ketiadaan Abah and others to Johor Baharu for 5 days actually. *terpaksa balik lambat sebab apa entah :/ I'm at my house with edy. -,-

Rakan bisnes gua :p hikhik. He's a good listener. Good brother. Good emm chef maybe -,- Dan terlalu jujur. Hahaha Sebab 3 hari turut turut dia tunggu aku balik sekolah sampai pukul 3.00 =____= Haha kesian -,- out of blue, tiba tiba ja ada meeting ketua tingkatan semua tu :/ time tu resah gundah gulana dah sebab I know he'll wait fer me. Pagi tu aku pesan -o-"Jangan balik if you didn't see me! Tunggu sampai orang keluar" Then habis tu teruih keluar cari dia. -________- See? Memang dia tunggu pun. Hahaha kesian la tengok peluh meleleh >.<' sorry bro. (He didn't complain anythng all the ways we walk) :) Kalau aku, emphhhhh sampai balik rumah duk bising lagi Y-Y 

Pagi pagi pukul 6.10 dah bangun. -,- Aku tengok dia, dia tengok aku. -___- 
Boring. Dia buat breakfast aku p makan. Dia iron baju aku buat hw dia. Dia beli makan dekat luar aku makan lagi. My time sembang, AKU CAKAP 3 JAM DIA DENGAR TANPA SEBARANG CELAHAN. MUAHAHAHA XD yang ni aku suka :P 

Okay thats all. I gotta go, solat maghrib :) 
See yah!

"If you find someone without smile, give 'em one of yours :) "









Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud