//Here It Goes
Two-Days with her.
Wednesday, January 25, 2012 @ 6:32 AM | 0 Comment [s]


I think you'd know her, Nelly :D

This is how it begins. Awai awai tu aku msg dia:
"Nelllll, physics kena buat apa?"
                Tup tup dia kol kata nak mai buat sekali. Tunggu lagi? *renyeh tak mau mau* Macam biasalah, dia kayuh porche (beskel) dia mai rumah aku. Allah, Dekat seketet ja pun angkat kening pun nampak aih. And and guess what? She's now bertudung :) Alhamdulillah. That's the first day she wears the tudung, I mean betui betui pakai dan aku orang pertama tengok :D haha. Naiseee (; Okay lepas tu buat la reja kami. *Ahh reja la sangat* -o- As the time gets jelous on us =,= dah pukul 7. Time dia nak balik tuuuu, hehe aku buat dah sesi pujuk memujuk >.<
"weeyy, tidoq ah siniiii. Boleh buat reja sekali :'>" HAHAHAH so dia kata dia nak balik tanya mama dia sat. 

                     Dekat pukul 8 papa dia hantar. Cis kot jauh nampak dah dia duk renyeh dalam reta =_____=' macam nak sepak bagi. Meluat. Haha. Malam tu lepas mandi semua kami buat reja dekat depan. Abang aku ajar chemist. Aku ni angguk macam "YA ALLAH SENANG NYA!" Padahai -o- emphhh. Masak nasi lagi senang T_T Hewhew. Sambil buat reja sambil dengar lagu. Gagah perkasa nak sumbat jugak nak bagi dua dua boleh dengar lagu, share earphone. Dia sebelah aku sebelah. Bila ada orang kol, aku cakap dia dengar. Hahahah :D Pastu layan lagu hindustan sat ish sedih sangat aih macam nak terjun kerusi dengar Y_Y Tapi tu lah, Kadang kadang benda tak lawak pun kami gelak macam nak mati. Sampai berayaq mata macam baru balik kenuri arwah nuh =_= 

                    And in other way, I'm glad that I've a friend like her. And so Aiza, Syasya, Nay, Azie, Lisa :) 
  
"Bestfriends it the one who walks in when the rest of world walks out"
   



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud