//Here It Goes
Last nightt ~
Monday, January 2, 2012 @ 4:01 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :) well, it's 2012 now. Wehee :D dan tahun SPM untuk 95's. K memandangkan azam taun lepas pun aku tak ingat apadia, -o- so taun ni takmau la ciwi ciwi nak cakap azam tu azam ni. Cuma aku harap taun ni aku boleh fokus, utk SPM. Future, is everything. Tak guna kalau cakap nak rumah besaq nanti, nak kawin dengan dia ni nanti, but we did not work for it. Lagipun Allah cipta semua manusia sama :) bergantung lah. Kalau berusaha, dapat lah. 

Kayyyyy, semalam cousin cousin aku mai rumah. :D Wowowo riuh rendah macam kenduri. Kihkih. So lena lambat lah pukui berapa tah. Tengok movie ramai ramai dekat family area. Penuh jugak la T_T buat tiket masuk wayang pun boleh untung pa. 

Movie 1st - Final Destination 5.
Movie 2nd - Ombak rindu

Habis segala bagai tu, aku takboleh lena. Ish serious dah dekat seminggu dah aku lena pukui 4. :( Duk la sorang sorang tgk kipaih sampai terelap sendiri. *macam sedih ja cuih

webcam is good for your health yu noewww

"If you can hide your tears with your smile, then you are a stong woman"

Melangut ni la sampai pukui berapa semalam, baru lena. T_T hewhew. Anyway, esok sekolah. K aku dengar suara sorakan di belakang. Walaupun aku meluat bangun pagi tapi yang tu la paling best  -________- esok kena bangun awal, p awal. Cup tempat! Nak duk depan -,- bukan apa, kami ni banyak menyembang kalau duk belakang memang taktahwan la. Duk depan, menyembang pun tangan berjalan == dan actually, spec aku hilang. Haritu hilang dah, pastu buat lain tak sampai dua bulan MISSING IN ACTION. =.= I didn't tell  my abah yet. Scary :/ 

Lastly:
Selamat bersekolah, selamat berbaju putih dan berkain biru T,T 
"How you wanna walk ahead, if you keep looking behind?"  
Goodluck yo.




Labels:



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud