//Here It Goes
Coincidence? Or? :/
Sunday, January 8, 2012 @ 8:04 AM | 0 Comment [s]

               
                        Okay first of all. Thanks to my dearest classmates =____= AIZA HALIM, SYASYA, NELLY, NAYLI, AZIE, LISA dan 38 orang yang lain :D Dan dua orang rakan baru dari penang! Tapi aku lupa nama depa (okey tepuk sikit) Hari pertama sekolah dah jadi penolong K.T. Awai tu macam, a bit awkward. Yalaaa, aku ni -_________- emppphhh macam tu la kan. -o- HAHA. 


                But, BUT! I don't know, kenapa aku rasa macam ish terbukak gila hati nak belajar nak study nak buat reja sekolah sampai tengok laptop pun tak lalu. Tidak dulu tengok laptop macam pizza -..- Takboleh langsung macam dengan alergic. Tapi Alhamdullilah :') seriously, aku rasa macam Allah yang atur semua ni. He knows what's the best for us :') Once aku jadi penolong secara automatiknya aku kena berdisiplin :I bukan kena, Aku yang nak berdisiplin. Okay, kalau orang yg teguq hampa pun tak berapa betui, hampa nak dengar dak? Absolutely, no. Kan? Macam tu lah. 


                Then, secara kebetulannya, dalam kelas chemist, Teacher susun susun aku duduk depan sekali. :O AKU SANGAT SUKA! at the same time, tiba tiba terpikiaq, ------> "Maybe Allah nak aku berubah, Dia buat tapi aku yang tak perasan" Sebab dalam ramai ramai, the only me yang terlepas duk depan. Aiza syasya duduk belakang. Tak macam, pelik? Kami jarang terpisah jauh sebegitu rupa. But Alhamdullilah :') Mama dengan Abah tiap tiap hari cakap, Mama selalu doa mintak Allah bukak pintu hati Anis. Bagi nak belajar, nak serious. And I thought, Maybe this is just a coincidence :) Thanks God ;(


                           


              


Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud