//Here It Goes
Thanks 'cause give me a space, God :')
Sunday, December 25, 2011 @ 10:01 AM | 0 Comment [s]

I had read this acticle :) and it's very very, touch my soul. Which is said;


"Jangan sesekali mempersoalkan apa yang telah Allah tetapkan untuk kita, Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-Nya. Mungkin sesuatu yang kita pandang musibah hari ini merupakan sesuatu yang memberi keuntungan di kemudian hari" 

Terdiam.*reaksi aku masa tu. Mungkin masa tu macam, kena. :) I means, betui dengan keadaan. And I keep repeated that sentence. Masa tu aku rasa macam jauhnya aku dengan Allah. :'( Bila susah baru nak ingat Allah. Ya aku solat, tapi betul ka aku solat sehari lima waktu tu ikhlas sesungguhnya kerana Allah S.W.T? Betul ka aku khusyuk? Dan masa tu aku rasa aku kecik sangat kat dunia ni. :'( 

Then one part of the article, said;

"Sesungguhnya Allah tidak memandang kepada rupa dan harta kamu, tetapi kepada hati dan amalan kamu"


And as it said,
Maafkan lah setiap orang yang bersalah terhadap kita, menzalimi kita kerana kita akan dapati kitalah orang yang paling bahagia. 

Mama pun pernah cakap, malam sebelum tidur, latih la nadi hati kita supaya memberi kemaafan, insyaAllah tidur kita adalah tidur yang paling tenang disisi-Nya. :) 

Dan untuk awak, :) Lepas tikah mai habar tadi, saya rasa saya takpatut nak rasa marah or what. I can feel it, you'd already got someone isn't it? Good for you will always be good fer me. Everyday I'd pray, God, please give him someone that can replace me :) And now finally. You got it! :D Hmm, we both can make a move now. :') Assalamualaikum.





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud