//Here It Goes
Jantung hati :p
Thursday, December 8, 2011 @ 8:15 AM | 0 Comment [s]


                 
                         
            Remember this? haha anak menakans aku :p okay dia dah boleh jalan sekarang. Haritu aku balik KL sat. Cuma sebab nak tengok dia ==' --> biasalah anak menakan sulung. Nanti nomot 2 3 takmau berkisah dah =.= masa tu aku sibuk nak menikah :p muohohoho. Nanti jangan lupa mai kenuri kawin aku, aku buat malam k k? *jauh nya berangan hg ni, makanan ikan abah suruh bagi tadi pun tak bagi lagi =..=* haha ok nextttttttttt! 




          


              Funfiaq! hihi ok yang ni best :p I FEEL DAMN GOOOD. First sekali naik DISCOVERY. =..=' silap takmakan nasi yasmeen dulu baru naik ni. Mana pening pun macam duduk kat spa. T.T haha boleh gagah. Lepas tu p naik yg lain lain. Tapi kan, macam gila jugak la. 1 token RM 2. -,- hmmm. Kalau macam ni, nanti anak anak aku, aku suruh duduk rumah baca buku. :D Haha. 


              Okay last. Comel dak lagu blog aku? xD hahaha lyric dia ja best. :D Macam inspiring someone yang tengah down <3 















Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud