//Here It Goes
Honestly, I have to tell you what I feel :3
Thursday, December 15, 2011 @ 9:13 AM | 0 Comment [s]

                                    Firstly, sorry kat pihak berkenaan sebab, aku sungguh sungguh takdak mood harini. Damnit. :'( Fon tak pegang langsung hari ni. Faham dak? AKU TAKDAK MOOD. Rasa macam, -________- WEI MAI MUKA SAT AKU NAK BOH PENAMPAQ. Macam tu -o- Haa. 


                       Actually, aku sendiri tak faham. I mean, I don't know what I want. Serious. Hang cara hang, dia cara dia, aku cara aku. Serabut sangat bila pikiaq pasai ni. Kadang kadang sampai satu tahap aku rasa, nak duk sorang. I dont wanna talk to anyone. :'( Sorry if it hurts you. I'm so sorry. I wouldn't turn back again, but I'm not sure with my feelings now. :'( Okay tolong teka semalam aku tidur pukul berapa? Ya tepat pukul 3.15. :I It just, tolong jangan paksa aku :'( Yes from starts kita cakap aku hang. Aitee? So bila nak tukar, aku macam, takboleh. But you keep asked me again and again. Sampai aku rasa macam :'/ hmm. So for me, the best way is, silence. (aku taksuka marah org so lebih baik aku diam) 


                     Dan mr.F. You keep telling me that you'd change. Okay fine with that. Tapi tak lama. Why did you came back after all those things that you did to me? :'/ Seriously, I hate my self. CAUSE I KEEP CARES ABOUT OTHERS FEELINGS INSTEAD OF MINE. Just go and catch her. I couldn't turn back again. Kalau nak no dia orang boleh mintak  dekat depa nanti. K.
                    
                     Ah okay, Jordan is my best friend, *for me la* kadang kadang kalau sembang dengan dia baru aku rasa lega sikit. He's just nice. Good man. Sorry for not story you. It's just, so manyyyyyyyyy. :'(( I wanna be alone, for a while. Thanks mate :'D 







Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud