//Here It Goes
Cupcake-ing ?
Tuesday, December 13, 2011 @ 7:55 AM | 0 Comment [s]




                                      Okay let's us start :D kemarin lepas kami-> saya nelly nina dan haz bikin cupcake. Haha it's looks great anyway. Harini, aku rasa boring nak mampus. Hari hari tgk rumah. =_________= So I asked them, kot kot la nak mai buat cupcake ka apa sebab rumah aku segala barang mixer and what so ever aku taktau nama dia, dah ada. Mama ja takpenah buat :/ hmmmm. Sedih tak? k calet sikit! ;) good. Haha. Kadang kadang raya pun aku nak buat kuih tapi laju lagi dia p beli -,- WE NEVER MAKE A COOKIES! -->yess dengar nada kekerasan di situ :p Muahaha. Depa mai dalam 0530 macam tu la. Masa tgh kol aku tak mandi lagi pun :p (Kadang kadang bila bangkit lambat rasa macam malas nak mandi) mungkin sebab dikelilingi oleh orang-orang yang dah mandi. So kita pun rasa macam dah mandi. =,= 


takmandi.

                          Okay lepas tu! Kami buat cupcake. Saja la dah boring. Lagipun pagi tadi (pagi la sangat -,-) I'd watched em channel 703 rasa nya. FABULOUS CAKE. Gila sedapppppp macam nak pi tokak screen tv. Sungguh! O.O dan lepas tu aku p mana pun cakap pasai kekk ja. Mengidam kutt. eh eh :pp hahahah. First round punya cupcake, HANCUS. =_________= anyway nina dengan nell bawak balik yang tu. So hat lain memang reja aku la duk melangut depan tu. =,= I don't mind actually. Aku buat dengan edy :D biasalah dia ja rakan bisnes sehidup semati -..- terima kasih adik.

                         Okaylah kan hat lain. Sepanjang bawah jagaan aku tadi rupa depa boleh gagah lagi banding hat nelly dengan nina punya xD HAHAHHA. 
Nanti nak buat comel macam ni pulak :p takmau aih hat negro negro macam tadi. HAHAHA. k lawak sebab aku ralet duk tgk tv. =..= 


okey then, goodnite :D





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud