//Here It Goes
Salam Aidiladha :)
Thursday, November 10, 2011 @ 8:30 AM | 0 Comment [s]


                So, how's your Aidiladha goes? Hehe mesti seronok kan. Walaupun cerita ni aku rasa dah basi, bekpi la aku nak tulis jugak. Aku ja tak best sebab takdan tengok lembu. =_____=' Gila pa sembelih pukui emm 8 pagi kut(kat surau depan tet ni la) aku time tu nafsu lena kosa 4 kali 7. Bertuah la nak mangkit. ==' hampa mai sembelih kat sebelah pun aku buat taktau.


#ni semua cerita sepanjang 3 hari raya.


Third day raya: :D

Depa buat jamuan kat sekolah. Hihi. Aku p sebab makan free ja. Ingat aku nak sangat ka p =..= Har har. :p Eh tak, tapi memang aku paling hover nakpi. Sebab tak masuk kelas. >.< Pagi tu ada ceramah :D *<-- aku 'suka' ceramah tauuu*


Pakat buang kasut sebab lenguh. -o- Teka lah aku duduk macam mana time tu. Bersimpuh. -..- Memang kalau penceramah tu tengok aku confirm ambik jadi bini terus. Drive thruuu. 



Tudia ni mau kalau suruh buat muka baik dengan tasbih tasbih bawak keluaq. =..=

Beratur kemain lama nak ambik nasik. Sampai turn kami nasik habis tinggai lauk ja. T.T

  Tudung bulat? hihi. Nak buat gena ustazoohhh buat peraturan-->mai boleh tapi takboleh pakai tudung belit belit. ==' Allah~ Asai tudung sudah. Elok tak elok belakang kira -o- Takpayah nak duk dressing sangat la. Besaq nanti dressing lain.




Geeeelliiii -..-

kalau ada sapa sapa berasa nak buat bini, =.= tolong jangan ambik tiga dari kiri. Rosak rumah tangga.




Mak mentua tengok duk macam ni memang tak jadi buat menantu. (This is second day raya I though) yang pasti sebelum kejadian -_____-'




Oookaaaay. :) I'm done. I've to make a call. Goodnite people and blogwalking ^^


"Forgive the heart that hurts you, and cherish the heart that loves you"
*senang cakap, payah nak buat =o=





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud