//Here It Goes
Mind your own busines, bro.
Friday, November 4, 2011 @ 3:17 AM | 0 Comment [s]


      Lamanya tak update. Ni baru lepas sapu sampah buang sawang segala sarang labah labah. == fuhh penat. (cis. padahai tak update bukan lama mana pun, labah labah pun takdan nak design rumah lagi) haha. Anyway, seems like everyone is in a good mood today. Except me. =..= Ah wait! Untuk Aiza, jangan reyau la. Geli tau dak gellliii! Haha dak dak, melawak lembut cara kita ja tuu :p Sedih jugak baca blog hang tadi, sebab emm sebab ada nama aku! ^^ hihi tak ok aku serius. Sedih sebab selama ni aku yang duk ya ya takmau bagi hampa break. :( Gamak ada orang mai kacau hubungan hampa tu aku dah bunuh bunuh tikam dengan pisau! But what can I do, hang kuat bukan? :D keputusan hang keputusan aku jugak bro. *ee mesti hang geli nak mati kan baca ni? memang pun* Takpa la b hang ada :P gigi besaq pun comel apa. Kan b? HAHA. 

    Baiklah. Act nak cakap pasal depa ni. Hahhh =______=' Besar gaban dah tapi macam budak budak lagi. Act like you were 20th not standard 2. Kakak kakak seniri pun, taksuka adik. Pelik eh? Memang. Kakak Nelly best ja! ^^ Kakak Aiza, semua la. :D Seronok. Aku ni memang la nampak macam takkisah ja pasal hampa, tapi macam mana pun, you are still my sister. Isn't? Kadang kadang macam takfaham dengan orang dalam rumah ni. I mean, pelik lah. Kalau lah aku ni kakak, I won't do such a thing. I keep silent doesn't mean I don't care. Like seriously, sedih. Dengan perangai hampa. Then, all of you said that mama and abah macam berat sebelah. Perlu ka? Macam mana orang tak rapat dengan mama abah kalau dalam rumah pun orang macam tak wujud? Dah hampa pun macam -,-' baik anih sembang dengan mama abah. Edy lagi sorang! Nasib la ada budak tu seketui. Tak boring. I love to talk and he love to listen. HAHAHA. :p Ohh rahsia aku semua ada dekat dia.(rahsia apa sangat ==') And anyway, I know everything 'bout you, kakak :) And I can keep shut my mouth up. Nak muhung depa depa nuh boleh la, but sorry, not me. :) You can blur their eyes with your sweet talk. Orang tau pasai hampa, I just pretend like I don't know. Ahh pasal phone, mai la tanya seniri. Tak best lah tanya kut jauh :) haha besar besar pun nak bergaduh ka >.<'  hat nak Stalker blog tu pun takberapa nak james bond lagi. Cuba lagi ya kakak!

            I love my family more than everything, it just, I don't show it. :) 


*nakpi siap!bye! <3



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud