//Here It Goes
I can't sleep. Serious. :/
Wednesday, November 23, 2011 @ 11:28 AM | 0 Comment [s]



        Hello and and Hai :) Emm *tengok jam*Ah 1:51 am. Awal? Hihi maybe. =.= I can't sleep actually. Waaaaa~Awat ni. Ish. Btw tadi aku main kad snap. Tahu kad snap? Alahh yang letak letak pastu kalau ada yang sama kena jerit "SNAP"! main dengan tikah apa semua tu, depa macam gergasi =_______= aku besaq ciputt ja. Haha. 

         Okayy, so what's my day look today? Preetty cool laikee me MUOHOHO. :'> *tampaq dai. Ok Serious :P haha. Well, I didn't do anything that I think kewwl for me to story here. :p Tapi tangan aku mengalami kemalangan yang serius *muka concern. Huahua. Aku pun taktau kenapa dengan dia but I can't even angkat dia. Phewww -o- Tapi dah macam okay sikit la ni. :D Yeahh. 
           Bytheway, pagi semalam aku p pasar. Hahah actually benda nak pi ambik barang dekat sekolah. Dah alang alang pukui 10 tu lajak sekali la p market. Hihi beeesst >,< *woi aku lama takpi okay* sebab selalu mangkit lambat. ^^' hehe. Jalan jalan beli ikan apa semua tu, pastuuuuu p beli ayam*section lastlah konon -o-'* Abang tu tengah duk kelaih ayam. Aku terkalih dekat tauke ayam ni--> Dia duk atas rusi duk kira duit.== Ambui untung aih. Haha. Takpa la lepas tu, dia pun kalih senyum. Heee senyum p la --> C: Dah tu, dia duk renyeh lagi. Padaa la lenguh aku duk senyum ni lapaq nasi lemak dah aihhhh =..= 4 kali kaleh 4 kali duk senyuuummm tu la sambil kira duit. Dalam hati: Aiee dia ni tauke ayam ka bapak ayam. -,-' HAHAHAHA. Renyeh kemain lama. Pastuu kami balikk :p I sleeeped till 1.30 pm =________=' BALAS DENDAM SEBAB AKU BANGKIT PUKUI 8 PAGI TAU DAK?!

MOTIF: I CAN'T SLEEP SO I DO SOMETHING TO MAKE MY EYES SAY
"HELLO, I NEED SOME SLEEP PLEASE" U.U






Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud