//Here It Goes
Bad feeling, just go away please=.=
Friday, November 11, 2011 @ 2:19 AM | 0 Comment [s]


OKAY. PERLU KA?!
Damn you =.=

Woi aku percaya hang sebab tu aku bagi dia p dengan hang tau dak. Aie. Dak bukan apa, Ish dia tu jenih baik betui bendui kurang sikit pada aku. PASEPA AKU P KIRA KAT HANG DUUUUULUUUUU T____________T' Okay with that but, er. Jangan bagi dia berubah. Even hang nak ubah dia jadi lembut ka haluih ka, ubah la. Besar kuman aku takkisah =..= Tapi jangan ubah benda lain. I just had a bad feeling. Thats all. Mesti hang kata macam ni,
"Takpa kawan kawan, kita cena takpa"
Okay sebab tu la aku pun buat buat takpa =.=
Kawan cena takpa noh. Takpa tu takpa jugak,
hat yang atuq dulu nuh sapa
AKUUUUU JUGAKKK T______T'' waaaa~
*mati bunuh diri gantung kat pokok toge*

*hang buat perangai duk p scandle dengan pmpuan lain aku aiza syasya bakaq rumah hang! Lepas ni berkelei jangan cari aku dah. ==


Labels:



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud