//Here It Goes
What a day today T.T
Tuesday, October 4, 2011 @ 8:07 AM | 0 Comment [s]


OHHH MAN!!!


Whattaya lookin' for?! I'M ANGRY MANGRY LANGRY NOW! T.T
(muka sadis)

Okey T.T Harini, saya ulang, HARINI! ya harini. Aaa cukup la -.- betul la tu harini. Takpayah nak sebut banyak kali. Sepatutnya aku p kelas Chemist harini, tadi la--> 2.00 sampai 3.30. Ontheway nak masuk Lab, seserempak dengan Aiza (dia tgh makan donut) Sembang p sembang mai, dia ajak p tgk apa tah utk majlis jamuan pengawas, dia handle ==. Aku p tempek ja laa -.-' (motif sebenar; takmau masuk kelas chemist) Beg aku dalam Lab tadi, Aku rasa macam timing aku dah cukup bagus lah kan, sebab aku nak balik lab pukui 3.30, stg takut LEE TINTIN ada lagi dalam lab. Nayaaaa --' saheh dia tanya"Kamu, kanapa tidak masuk ke kelash tadi? Hm? " *sambil muka yg takdak expression -o-' Huaa. So, aku balik la lab dalam 3.40 macam tu. Kemas nya timing aku. Aumm. Tengok kot jauh o.o ----- aiee macam dengan padlock ja -,- rilekss mewwwnnnss. P dekat sikit, hehe mau tak renyeh aku, memang padlock pun. -.- Damn! Ishh beg aku T.T 

Kehulu kehilir mencari hala tuju, --' Ish nak kol abah. Kol hotakss apa abah p kl, takdak sapa kat rumah. (baru teringat aku kena balik seniri T,T) wuu. *taip +menangis sambil meyuap megi ke dalam mulut* Depa pulak cerita yang MakCik Maria hat jaga lab tu marah depa tadi sebab keluaq lambat. Dia teruih padlock! Jenuh jugak la depa suruh makcik tu bukak -,-' Ish WHATTCHIO PROBLEM. Hoi kalkulatorr baru aku dalam beg tu tau dak Makcik, bau kedai lagi. Sheeemeeell goooodddd you knowww. -o- Aku dah macam putus harapan, :( Balik dengan Aiza. Ee macam tahi ja, esok aku p sekolah takbawak beg. =..= Dengan esok kena p matrikulasi apa tauh, aiee. Mebai. Tunggu la esok aku lena sampai dekat sana aih!-->cara balas dendam yang takdak kena mengena. == ya aku tau. 


okey then, apa masalah dia ni -.- macam nak sepak jaaa tengok.







Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud