//Here It Goes
Tapi takpa!
Friday, October 14, 2011 @ 9:33 AM | 0 Comment [s]

       First of all, Hai. Aku letih sangat ni. :) Jadual aku harini bapak lah padatss macam sardin dalam tin besar kuman(hyperbola utk kepadatan jadual) 
tapi takpa!!


Kemas bilik orkestra
   Pagi tadi dah la bangun lambat--' pukui 10 baru sampai sekolah. Harini kena kemas bilik tu memandangkan PK Hem dah ambik alih-->yes, lepas ni tudung aku sentiasa ada nametag==. Tolak p mai lemari, susun rusi, sapu sampah, lipat  costume, banner apa bala, ragaih rusi buang sawang. Buang tirai*yang ni Syasya la buat, aku tak sampai* tapi kami lipat bersama sambil nyanyi lagu Sean Kingston. Aummm :'> *kann, takdak kena mengena tapi tulahh -,-'. hmm. Pastu lawan sapu sampah ^o^ haha macam bodo ja. Tapi takpa!Janji the lantai is kelia no habuks and melit! ^o^ 

Study Addmath
 Yang ni, emm oke lah. Cuma mebai ja tak dapat jawapan. Balik tu teruih setadi ni. Selalu nya aku balik lena dulu #o# tapi takpa!*berdasarkan gambar di atas!* Aku buat jugak SOALAN NOMOT SATU TU DARI PUKUL 12.00 SAMPAI 6 PTG. Short say, -______- sampai kesudah aku takdapat jawapan ==' 

Kelas Physics
     Teacher Aufa buat kelas physics malam, sooooo TITEWW ENJOYYY ^O^(suara gedik dibuat buat) !! -___- Enjoynya hangg, markah pun tekemut kemut. Piiiiraaahh. Baru balik kelas tadi em around 10 something. Ya rabbi, letih. Tak lena. Tak rest. Tapi Alhamdullilah aku faham la jugak tadi :) I mean, yes, =,= my brain working so well then before. Duk konsentret buat reja ni(duk depan gigi cikgu dengan Syasya,Aiza,Azie) Syasya cari pasai pa tah dengan aku, ha PAKDI pun sama! X( puihh. Cani kawan? TAKPA CEKKKKKK! Tapi serious terasa la jugak dengan hang =.= Nvm. Shheemoolll meta. Tapi kenapa aku rasa marah sangat eh, padahai kecik ja pun. Entah. Sukahatiakulah kisah pulak hang. Mungkin gara gara Syasaya menyamakan aku dengan 'hang', -______- MUNGKIN. Yang ni takboleh 'takpa', sebab aku taksuka T____________T Dengan Aiza duk mengia ia kan nya. Aiee mebai.Takmau cakap dengan depa. Takkawan.

Lastly,
Hai Nell. Lama tak jumpa hang. 3 hari dah hang takmai sekolah-->lawan toke aih -,- tidak aku yg selalu takpi. Tapi takpa!:) Jumpa Ahad ni. Rindunya kat hang>.<*mata tgk atas tgn kat bahu*-o- Aku nak geng dengan hang :(, takmau dengan Aiza+Syasya :'( *mebal* 


p/s; Kemal -.- Hang p merata jangan balik lewat sangat ha. Stg dengan hang hang aku mebal. =______= *takut dak? BARUUU HANG TIIAAWWWW! :P



Okey then (; Thanks for reading. See ya!





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud