//Here It Goes
Story mory lory
Thursday, October 13, 2011 @ 4:18 AM | 0 Comment [s]

eh?


Long time no seee :) Assalamualaikum. *senyum gedik* C; eh anyway, this liltle thing is sooo kawai--' Okay kembali ke pangkal jalan. Berdehem*ehem*. 


              ImissmyblogImissmystoryImissmythingsImissmylaugh:PImissmystupidfriends
^^

Harini ada pre-test Physics utk Final exam minggu depan. Letih. Sangotss. Takcukup lena kut noh, -______- dua hari ni lena tak nyenyak gilaaaaa. Seqiyess. :( Isk. Tapi semalam lena la jugak dari kemarin lepas ^^

Semalam pula mebai. Tak la haritu seraa tak ikut p convo Kak ayu, sebab nakpi convo Kak Ila. =,= Tau tau exam final minggu depan*aku memang selalu tau lambat. Erhhhh. Pui puii puii. Depa p johor, dan! I HAVE TO STAY AT HOME WITH EDY,AGAIN! -____-' cemuih la bodo. :( ee nakpiiii :'(
anyway,



Congrats Sista! Hai abah,abah comel sangat. >.<

Anyway, test tadi macam em emm, tah. ==' Aku goreng gila punya goreng sampai hangit. Pheww. Duduk pulak depan kipas besaq gaban ==' serupa duk tepi pantai lagi. Angin puih puihh, mata ni duk mengada nak lena. (aku kan tak cukup lena:P) tapi takpa la buat jugak jugak, sebab test pun macam exam final retaih dia. Tengok tengok--> "Okay, bawak balik retas ni. Nanti kita bincang" =_______=' HEH. Kalau lah aku tidur tadi, sampai Hawaii dah ka pa. T.T wuu~








Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud