//Here It Goes
Oh laman sesawang!
Sunday, October 23, 2011 @ 7:49 AM | 0 Comment [s]

            Macam ni la first time main tenet, dulu duk hutan mana reti pakai broadband. Paling koro pun wifi. Hihi :'> Finally! Errrggh semput dah aku 3 hari tak online! (bukan boleh mati pun saja buat teruks xD) Tapi tulah, boringg nak mati. -_________-' 


Part-time job -.-


                   Ni la reja aku. Part time job. Haha. Duduk dengan Edy nak buat apa, setakat sembang muhung tu boleh la. Hihi. Macam budak budak. -o- eleh bekpi. Aku masih belum bersedia nak jadi org besar. Haha. >,< Anyway, semalam aku mekap tikah. -_________-' ni ketaq tangan tangan mekap punya nak bagi kemas satgi dia popet. Patut ka dia kata macam bapuk muka dia? ==' Memang pun. Tapi nak menyedapkan hati dia dan aku nak tidur, aku pun dengan ya ya kata" dakkk, elok dah aih. Betoiiiii sungguh tak tipu" :P maaf la we hang banyak songeh sangat. 

                   Dan, exam tadi! Pj --' Tahu? Pendidikan Jasmani? aku p pagi pagi ni baca la BI. Tengok tengok PJ. Cehh. Celah gigi ja(padahai bukan faham kardiovaskular pa tu) HAHA. 20 minit ja aku buat pastu aku dibuai mimpi C: Hihi. Prepare for Biology tomorrow. Adios :D *dari tadi duk baca tang tu jugak, tak berganjak pun*-.-









Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud