//Here It Goes
Much better than before
Friday, October 28, 2011 @ 2:50 AM | 0 Comment [s]


    Okey satu kemajuan untuk aku buat masa sekarang. *tepuk sikit* Haha takla saja buat teruk. Hobi. Emm ok then, how I wanna start here. Hidup aku maju bermaksud, yeahh I'd oledi got another phone. -_______-' (tak maju kat hampa, maju utk aku. Kisah?) Act, phone lama tu tak rosak pun. It just, all the memories with that phone. T.T but Alhamdullilah, takpayah pakai phone abah dah :P dak bukan apa. Aku takboleh line line ni beqasa nak pakai sedia sedia. Ngahaha tu yang bill naik *alasan* :P But so far, okey lah. No baru? Yes. =,= em tapi tulah. Lain. Tak rasa sesayang macam kat no lama. T______T wuw~ *tampaq dai. Okey habis dengan drama tu semua! :D Next pelisss!

  Harini, kenapa aku takrasa nak keluar? Entahhh =.=' Ada la tu apa apa. Haha. (selalu nya begitu lah) Dua tiga hari nanti mai angin bawak kabar pelik pelik T.T' Ahhh i don't laik. Tikah keluar, tahi tu pun keluar. Awat aku takkeluar? 1: Sakit kepala. Aku tak cukup lena la ni. 2nd: Entah. Ada la apa apa tu. Sebab selalunya hari yang aku takmau keluar, mesti ada jaaaaaaaa org mai cerita besuk ni macam macam=o=' So aku duk rumah lah. Lebih baik.

  Disebabkan aku takpi, haha dia marah aku == Aku marah la balik sebab dia marah. Jadi, dia buat sajak ni. Ya jemput baca =______=

Hari nak hujan, tapi tak hujan hujan.
Cuma ada pokok yang nak hujan.
Katak panggil hujan, tak hujan hujan juga.
Terdengar gurun monyet membuang air di tempayan,
tapi, tak hujan hujan.
Cuma khabar angin dari langit di atas sana.
Angin mula mengalir deras dan pokok mula menari nari,
tapi tak hujan hujan.
Cuma angin sepoi sepoi dari langit.
Laut mula bergelora rancak,
ikan paus melompat lompat, 
Nelayan terpaksa pulang dari mencari rezeki,
tapi tak hujan hujan dan tak hujan.
Cuma gossip dari air laut dengan kerjasama angin..
Itulah kisah hujan tak turun turun.
-__________-

puisi: Bila laaaa hujan nak turun
karya: Muhd.Akmal bin Kamaludin
sebab dicipta: Apabila Anis Razak marah. 

#apa masalah hang dengan hujan? =.=' Dah la puisi jauh terpesong sesat lagi nyata.

Anyway, are you doin' fine out there? :') Makan chocolate indulgent tadi hihi. Teringat pula. *dush dush +.+




Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud