//Here It Goes
Meet my pretty final exam ==
Wednesday, October 19, 2011 @ 8:04 AM | 0 Comment [s]

               


          Hello and hai (: Apa rupa exam harini? So far okey ja. Alah hai addmath ja pun celah gigi ja -_______- *sembang kemaih. Padahai ketaq lutut lutut. Haha :P Tadi exam BM paper 1 dengan paper 2. Apa beza tah paper 1 dengan 2, dua dua pun karangan =,= Dulu dulu takpa la ada bulat bulat. Hihi >.< 


           Karangan tadi macam hahahaha gelak apa =____= lawa kut aku karang. Esok lusa keluar buku seketui. Gila lah aku karang separuh mati, ni kalau boleh sinting lengan baju serupa nakpi tabuh orang lagi. NGAHAHA. (Nampak dak bertapa semangatnya aku? :>) Sajalaaa kaleh belah kanan sat, tengok Aiza tekun buat karangan =o= dengan minyak angin tumpah atas baju. Rakus tara mana tah. Haha, kaleh belah kiri tengok Nayli, --> LENA DAH. ==' Hmm. Aku ja ka yg kalut duk mengarang cerita buhung buhung belaka ni. --'


            Esok addmath paper er entah 2 ka 1 tah. Bagi aku sama ja dua dua T_____T addmath ni yang kacau pala sikit. Tapi takpa! (letak kipas angin dekat tepi konon konon tengah acting) :P Hahaha pulun. Bekpi la. Okey then, pray for me tomorrow on addmath paper =..= -->baru lepas setadi dengan Halim. HAHAHA stdy kut celah fon pun bolehh -o-



Nahh >.< melangut dengaq ni reja apa tak jadi.


Thanks fer this (: 
For how much we'd suffered before, will be repaid with the same much of happiness.






Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud