//Here It Goes
Home Alone.
Monday, October 3, 2011 @ 4:12 AM | 0 Comment [s]




Hai! Hari ni takpi sekolah-_____-. Duduk rumah, dengan edy. Mama, abah, kak ayu semua semua p Kl, Tas pun ikut jugak. T_______T walaupun aku memang taksuka KL*sebab serabut reta berceretek dan tak best* , tapi takmau dok rumah. Ish dah la dok dengan edy ja. Dua ketui kami ja -o- hm. Hai adik, hang nak makan apa? p buat seniri aku takreti masak. ==' 

Pagi tadi--> Dalam pukui 0930 macam tu, (adik aku lena dengan aku) dia bangun awai -,-' aku dok lena lagi. Haha. Pastu dia ketuk pintu, "Kak anih, nak makan dak? Edy nak goreng teloq" hee(ni renyeh takmau mau) "nak nak nak!"*sambil buat jari goooddd. >.< Kami dua memang kamcengg :P haha. Dia lebih kurang peti simpanan cerita aku la. :D semalam dia beletiaq aku pakai baju jersi dia. Eleh -,- bekpi. Bukan berani marah aku, dia kan sayanggg aku xD muahaha. Dahla betui bendui, macam aku ==' tapi dia lagi terukss.

Duduk tengok dia goreng telur, *muka macam dah mandi ja* ^^ dah la bagi kat aku hat tak lawa, herot petot -o- puii. Tapi sedap juga. Pot pet pot pet dengan dia, pastu dua dua diam. -_______- boring noh dok dua orang? HAAA! Baru hang tauu :( sunyiii. Ish macam mana aku nak menempuh ranjau sampai 4 hari ni.  

Lepas tu aku p main PS dengan dia. Hahaha aku suruh dia bagi aku menang. Dia pun tau, tiap tiap kali main memang macam tu. Sebab tu dia takmau main dengan aku. Ngahahaha*gelak jahat terajang kerusi*. Ni semua salah sekolah, kalau tidak ikut dah. Tapi tak tacing sangat. Kak Ayu punya convo, boring. Haha kesian dia kalau baca ni, tobat sedih reyau balik pintu. Hihi. 


Erm, the next day?
Idk -..-' esok kena bangun awal, takdak sapa nak hantar. Nasibla rumah cikonet ja dari sekolah,^^ lagi pun seronok jalan pagi pagi, seeeeejuuuukkk :'> Tapi tulah, balik sekolah pun 'sejuk' bang. == serupa dalam peti ais. Tadi Abah p beli fon satu ketul, boh simcard maxis dia. Tinggai kat kami, boleh la jugak sembang dengan tahi tu. Dah la kata aku baru nak besaq, sebab gigi graham aku nak naik satu lagi. -.- meluat. Sia sia aku cerita dengan semangat, siap ada sound effect lagi. =..=




Nahh. :'>
"Do you love me?"
"yeah"
"Will you give me another change?"
".....No"







Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud