//Here It Goes
Blackout story
Monday, October 17, 2011 @ 8:50 AM | 0 Comment [s]


Lilin dekat rumah -o-

Disebabkan blackout tadi, aku duduk melangut tengok benda ni lah ==' Rumah lain tak blackout pun. 2 3 ja  termasuk rumah aku T_______T tak rumah aku ni memang sensitive sikit. Mengada nak mati. Dengan kilat guruh semua, isk nakpi kencing pun pikiaq 3 4 kali. 

Yang bestnya abah aku kol TNB, dalam pukui 7.30 macam tu. Dia kata, "Ha okey encik, dalam pukui 9 lebih saya p" -__________- mai esok pun takpa. Anyway, Look at this! :DDD



Whiteboard kecik Mem besau, I use it when doin' addmath. Tadi macam boring tunggu karan yang cantik sangat perangai dia tadi, lukis lukis lah >.< Hihi. Sayang pulak nak padamm :'> 
p/s: walaupun aku lukis tak elok =..= 





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud