//Here It Goes
We are not friends anymore!
Thursday, September 29, 2011 @ 3:34 AM | 0 Comment [s]

Pagi tadi p sekolah, rutin macam biasaa. Kena duduk bawah anjung sebab mai lambat -,- (masuk pagar ja nampak muka syasya --') Awat depa ambik hg taktau tulis nama org mai lambat. Seyy mood aku ja pagi pagi.

Pastu, masuk kelas. ^^ Duduk tidak duduk(duk takduk) nama aku kena panggil p bilik PK. Ada pengawas mai panggil. o________o' whats qonggg? Ketaq dit dit gilaa lah masa tu! Luruh jantung +.+ Kat bilik Pk; Sejuk ekon -o- ka aku yg ketaq? Heh. Kena tanya macam macam. HAH? AKU SALAH SEBAB ***** ****! APA DIA NI! Seqiyes aku taktau apa apa! Aku pun taktau mai mana kawan aku sorang ni boleh terlibat sekali. Rancak berdebat la time tu. Hang salah aku, aku salah hang. Kawan ni PANAS, dengan aku aku kena baling retas. Baling barang2 habis. Apa masalah hang wey! Aku pun taktau apa apa kena naik kat sini. Haaa. Aku pun tunggu lagi? Masuk sekali la! aku tak salah pun aku kena! Wresling serupa wwe! Mulut berdarah, siku luka. Ishhh bebai ah aku! Hmmmmm! Tapi yang paling aku bebai, ergghhhhh aku taktau ending cerita ni sebab 98% dari cerita ni hanya rekaan semata mata! >,<xD Hahahah tapi yang mai lambat tu betoi laa -____- >,< aku masuk kelas, dan kelas berjalan berjongging berlari seperti biasa :D


Post ni sebenarnya aku tuju dekat radio. Semua radio! Aku tak kawan dengan radio harini -___________-! meluaaaaaattt!
Dari pagi tadi nakpi sekolah, bukak hot fm hitz red mix fly era semua iklanssss! Eeee! Bebaii. :( Balik sekolah pulak, dari naik reta sampai dekat rumahhh, ----------> IKLANNNN JUGAK!!

we are not friend anymore! I__________I
GOODBYE. *pelaying kiss*


P/S; Hyperbola by me. 






Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud