//Here It Goes
Selamat Tinggal Romeo
Wednesday, September 14, 2011 @ 8:40 AM | 0 Comment [s]

Well Done! x'D

From now on, I'm out of this. I'd give you everything but you never appreciate it. So? You do love her isn't? Get her, leave me. Deal? :) 
When the times come that you'll come back for me, and realized,that I'm the one who really love you, I'm sorry. Maybe I'm not the one for you. Cause that time I'll be with someone who realized it first before you do. 

Huah! I'm back! >.< Yeahh. (kuat setelah makan vitamin cousin aku hat 4 taun) - Tukar nmbr tukar fon tukar semua semua semuaaaa! Beda nak tukar number nak p cari lagi, lusa la kot. :) Hm! InsyaAllah, I'll get rid of this. Er b :D apa apa pun, Thanks. Takdan apa, baru bagi kek pukui 2:00 pm, pukui 2 lebih keluar dengan juliet baru. Haha apa apa ja la. Junior, Toksah dok usha aku pelik sangat -O- Adakah aku terlalu aneh? dapat dia dah kan? Go on la! ^^ Whatchio problem?*nada Afiq Irfon*  

Azam; Fokus dekat hang. Thats the only way. You deserved this, kemal mebal kebal tebal:') Sorry if I'm tooooo late, too late to realize all this. 

FRIENDSSS.

Nelly; "Aku rasa hang dah boleh buat keputusan dah kot lepas ni" Hahhhh. :') Yess! InsyaAllah. 
Aiza; "Kami semua sokong hang, kalau tu yg hg pilih, maybe ni yg terbaik."
Dan Syasya -,- Tolong, jangan nyanyi lagu tamil tu dah kat aku. Ahhhh naik gila meroyan aku hg tahu? -o- 

okey until here, memandangkan kaki sakit :'(*hat ni sungguh sunguh sakit)
Goodnight all blogwalking,and reader U.U

You lost the love I love the most.


Labels:



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud