//Here It Goes
Kenuli kenuli :P
Saturday, September 17, 2011 @ 12:59 AM | 0 Comment [s]

Kompang di paluuu, pengantin baruu,
duduk bersanding tersipu maluuuu :'>
MUAHAHA. cuwett ee.

Selamat Pengantins Baru!

Huaaa :'> Bila aku boleh kawin tauh? Haha >.< Kakak Syafia kawin harini (belakang rumah aku ja, kalau boleh ragaih aku ragaih dah) -.- em tapi tak sampai. Nebermind. We go walk walk around the playground 'cause weather today so hottttss. Alaa saja buat hyprebola -.- tak panas pun, pukui 2 lebih. LALALA. 

kenit ni takdak saja la :I <3

Cahaya nur kosa dua darab empat xD em ussttttazoh pilihan.
takyah masuk ujibakat dah tau menang.

T.T em yang ni untung la sebab aku beratuq dengan budak kecik,
depa beratuq punya lama, aku p ambik dulu la,
semua pakat sengap tgk pakcik tu dok buat.== hapee lee

Pikah RAZAK merangkap sepupu aku :D <3
*muahaha. Dia yg reyoh lebih pada tuan rumah >.<  thhhssilaapp la hg tak jadi plower gegegirl.
xD jumpa budak budak kelas 4s1 :D Amanina, Aini, Aida, Puteri lamai lagi maa.

Ni stai tamak haloba. -o- :P

Perut kenyang Hati senangg. Puii. Aku ni? =,= :P

Haha baju pun tak salin lagi ni -o- sebab Tas hajak p main bowling tadi. Malas nak salin dah. Bantai ja la dengan baju kurung pun. Habis sangat tertomoeh terjeqeluih.
>.<

Bye Blogwalking and readers ^^ 
Have a nice day people (;



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud