//Here It Goes
Good Morning :)
Thursday, September 22, 2011 @ 7:30 PM | 0 Comment [s]





Awaikan aku mangkit harini? Haha. 8:00 tadi aku dah terpacak atas katil. *mengeliat sambil susun bantal* kalau mama takmai masuk tadi, tarak aku nak mangkit sebegini rupaa. Mama p kl tadi, Tu yang bangun sat, p salam. Have a safe journey mama! <3 *aku memang selalu kena tinggal macam ni* Dah terbiasaa :D 



9:00-->Ingatkan boleh online dengan aman -,- *muka peraih kosa tiga*Tiba tiba dengar suara budak gelak. Aik? Allahhh~ nampak budak kenit ni merangkak tepi kusyen Y.Y


Awat yang hang mangkit awal sangat bro -o- macam ni kee kau buat kat acik kau ha? *muka marah sambil makan nasik lemak* Aku ingat mama dia suruh dia merangkak mai, rupanya dia keluar seniri ==' Semua pakat dok lena lagi. Dahtu boleh pulak dok bergelak ketawa bercanda sorang sorang =,= . Acik kena jaga laaaaggiiii. Waaaaa~ 

Yeahhhh. Breakfast bersama Adam hazimi. Hahah walaupun taklarat jaga dia, tapi dia lawak 
xD Takpadan dengan gigi 4 batangs. ^^ *lain kali jangan kacau acik dah* -,-
Pagi yang serabut. 

So, how's your morning goes today? :D 







Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud