//Here It Goes
Copy Paste?
Friday, September 16, 2011 @ 8:29 AM | 0 Comment [s]

Hobi hampa kot noh?

*kala tulisan membawa makna mood*

Hahaha takpa aku paham ;D ni mai hat ni pun copy sekali mai. Mai laa :'> -o- apa nama? ANIH? teeedddiiiaaaa, nak jugak. Ambik p >,< takpa aku stai beralah dengan ADIK ADIK ni. Ya dok Aiza? hehe. Dak dak, Saja buat hover tadi -.-' kisah pulak aku kat hampa? Paassssaaiii p. Setakat copy aku punya about me seketui sekentut tu -,- bekpi la bekpi. Cuma, lain kali copy la ikhlas sikit. Ni nampak nampak sangat. Pakai la ayat seniri nah, tak malu ka o,o' ish orang lani koi lama koi pelik. Orang Perlis, faham kot noh ayat utaqqqaa :D
hakdui  "behave yourself" kids. 

Dak aih bukan marah, hampa sapadia? kenai pun dakkk. Takpenah kenai pun. Bila aku apprve hampa aku taktau terlupa p dah, ==' Dah tu dok sibuk hal orang dengan bf orang,
-.- tak rasa macam, err. malu ka? Mai mai dok tanya nu ni kat kawan kawan dia. Memang la bukan bf aku, tapi mai tanya kat aku buat apa. Kalut. Biaq la depa nak bergaduh ka bermanja ka ber apa ber la. Sibukss la kau. Get your own life =='. Obses sangat dekat bf dia? Ish. Aku tengah makan oblong ni tau dak dengan comot semua, jgn bagi aku mkn satu oblong ni habis sebab loya tgk perangai hmpa +.+' Aneh.
Bye.

Nahh, 







Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud