//Here It Goes
Tuesday's Story
Tuesday, August 16, 2011 @ 9:06 AM | 0 Comment [s]




FRIENDSS,

Tahi tahi sekalian :D terimo kosih, sebab paham aku yg sedang tak tahuan betoi 3 4 hari ni. :'D Lawak bodoh yg aku rasa macam nak sepak sekor sekor. =,= Aija Amiya, Shasha, Nelica, Nayli, Ajie Lahman, Lica, <3 *Anak menakan aku cakap unsur unsur macam ni la. Tak teruih ee. Okay baik serius. -.- haha. Tadi dalam lab bio, pengawas masuk mai nak kutip derma pahlawan apa tauh ==' Sajala aku bawak dua juta dalam poket tak nampak ka? Adala dua tiga ketui bagi duit, mai kat meja kami--> Aiza; "Al-fatihah- Aqhuzubillahhiminashhaitonnirrojim bismillahirrahmanirahim~~ "  (satu meja angkat tangan baca doa dengan muka yg serius ==) meja lain pakat tgk pelik ja. Habis habis baca doa sambung buat reja macam takdak apa. >.< Kesian ye cik kakk, nanti la lepas raya mai kutip. *Time tu kaya raya :P * haha. 

Tara ni dah la kredit aku tak cukup nak karang pnjang panjang. Otak berapa nak senta. Bye rakan seperjuangan :'> I can survive without him T-T yesss i cannn! T-T i hope.



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud