//Here It Goes
This Eyes
Saturday, August 13, 2011 @ 8:01 AM | 0 Comment [s]





Real eyes realized real lies.

 kena tipu lagi? 
Post kali ni agak mengejut mungkin. Let me start first. Okay, I wrote this, for you. Don't ask me why, cause I know this is what you want isn't? Baik, aku berenti cakap omputih. Tahu apa tu, em em fed up? yaa betul. Cari dalam google translte. Aku dah cukup, sabar utk hang. Maaf kalau hg rasa sabar aku masih tak cukup. Sebab utk pengetahuan hang yang aku tau sudah cukup, ni sabar yang terakhir utk hang. *ttuuuuuu ayat* tak ok seriuss. 

You got what you want then you leave what you've got. Simple? kan? okay. But, please, stop fooling me. STOP FOOLING ME! One and half year is not enough for you, to keep this tears running? I dont give up, I had just WOKE UP. Kenapa perlu nak kata Syasya fitnah? Tell me, WHY? Sikit pun dia tak bukak langsung pasai hang, aku yg tengok seniri dekat wall budak tu. B, Don't blame others if was one of our owns mistake. 

Tahu kenapa? Memang dari dua hari lepas aku rasa pelik. Hg perasan kan? Tak bukan saja saja buat, I can feel it. I can feel that you are lying to me. Tidak dah lama aku tpup kat hg. Tapi aku tak tpup pulak, tak rasa nak tpup. Buat apa aku tpup, tapi hg msg dia? Sikit pun tak ingat aku? Kan? :'D ish senang nya hidupppp. Awat la aku bodo sangat? :'D serius, I'm tellin you the truth, kalau aku tak p library tadi, tak suruh kacang bukak, tak terdetik hati nak bukak wall pmpuan tu, mesti hg berlakon lagi depan aku kan? Sudah lah, I'm Tired. I'm tired of people who never appreciate me. It's you! I had told you once before; " Org tau org bodo sebab takreti nak meluat b, b buat apa pun org trima b balik. takpa, b buat la macam ni. Go on. Buat sampai satu hari yg b rasa org betoi betoi takkan maafkan b. " And today, is that day. The day that I would not come back for you. :') Tgk hg post dekat wall dia--> ceyy" <3 " "IMY" Aleww co cuwett. 

And for you, My junior form3, kalau hang rasa hg buat macam tu sebab nak balas dekat aku pasai H, no need lah. (hg junior 1st aku cakp aku hang) Aku tiap tiap kali tsempak hang, aku senyum, Sikit pun takrasa nak hg break dengan dia. Dia kawan aku takkan aku nak tgk dia sedih? Kenapa hg nk cerita dekat depa hg break pasai aku? Aku taktau apa apa-masa aku dgq tu aku rasa bersalah. Tapi stat tadi besaq kuman kerdil pun dak. I just dont get it :'D aku buat apa? Jumpa kt sekolah hg lari pada aku, dah tu? aku buat apa? PUAS HATI DAH KOT? ok hg menang. Ambik, ambik la! X'D 


and who do you think you are?
runnin 'roud leavin' scars,
collecting your jars of heart :'D

heh. Bye.





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud