//Here It Goes
Mission Possible
Friday, August 5, 2011 @ 7:05 AM | 0 Comment [s]


Kenapa megi habis bila ada aku? jawapan; sebab aku takpuasa harini. Boleh cari jawapan dalam buku teks sejarah tingkatan 4 muka surat 102. 

Tak memang pun sebab pagi tadi aku taksahur, kalau sahur maybe tadi takpayah makan sebab aku tak lapaq sangat pun. Kak2 aku yg kalut lebih suruh p makan(masak megi) --> syg jugak depa kat aku :'> hehe. Tengah makan tadi, *berayaq mata mata sebab pedaih sangat. Dengaq suara suara halus dekat depan(masa ni aku kat dapuq) =,= apadia depa ni. Rupa rupa nya pintu bilik abah stuck-mangsa;Abd razak mustaffa berada di dalam. xD depa dok try bukak pakai segala bagai alatsss,-->Aku masih sedap menghadap megi dihadapan.  
15 minitsss kemudian; Terdetik hati nak p tgk keadaan kat situ, haru jugak laa sebab PEN BIRU AKU PATAH DUA! Xc dasar punya abang. Aku p sekolah bawak sebatang pen tu ja dia taktau ka? eii mebai. Takpa aku dah suruh dia ganti -.- dua batang. pfft. 

Aku dengan edy try la dok kopek2 pintu tu--masalah dia kunci dia yg kecik tu telekat. *takpa hmpa toksah dok bayang* Aku dengan edy pomen pomen pakai dawai apa smua, -.- tehee. Boleh bukak. Tera dak aku ha ha? *kata ya!* Depa tiga ketui yg kalut awai tadi pakai macam macam takboleh bukak, hahaha. Edy awai awai muka macam ni =.= aku rasa dalam hati dia kata; hampa buat la apa pun janji aku boleh main ps sudah -.- pastu aku hajak dia bukak, (sebab haritu dia penah pakai dawai bukak pintu aku terkunci) hehe. Abah rilek jahaaa -______- macam takdak apa apa. Cis. Aku yg over lebih rasa macam pejuang negara huahua xD


macamni
 pintu pun boleh terbukak seniri =,='





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud