//Here It Goes
Here Again
Friday, August 19, 2011 @ 2:16 AM | 0 Comment [s]




Okay, semalam mama aku yg tak dijangka tu buat bukak puasa, Nelly Aiza Syasya Nay mai dalam pkui 05:45 tera tu laa. *Masa ni aku tgh masak gulai >.< haha! =,= tolong boh ikan ja pun. Kira masak la jugak kan. Pastu jalan kakiiiiii p bazaar dengan mereka ni. Kami p cuci mata kat kuih jaa, aku dok kira nak cari buah melaka ja xD ish suka sedapp, nanti kawin laki aku bg makan ni hari hari pun takpa. :D 


Lepas bukak puasa dok lepak dekat depan rumah sat, buat onar =,=






Habis bukak puasa--Semyang terawih(memandangkan rumah aku depan surau cikonet ja) :D


mukaaaa -______-


Depa lena rumah aku semalam xD (pujukan berhasil) ngahaha. Tgk cerita Chucky sampai pukui 2 lebih. Makan soq tadi macam dengan bukak puasa -- hingaq gila. -.-
<3 seketui seketui balik rumah tak mandi tadi. Cis >.<






Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud