//Here It Goes
4th day's Puasa :)
Thursday, August 4, 2011 @ 7:17 AM | 0 Comment [s]


Anak itik dalam perigi, Haiii aku ada cerita ni! :D huaaaa*mngeliatt. Hari ni C: AKU P SEKOLAH. *cewi sebab kemarin aku takpi. 

Pagi tadi--> "PERHATIAN KEPADA NAMA NAMA BERIKUT SILA PERGI KE BAWAH ANJUNG SEKARANG, bla bla bla~ eh nama aku? -.- sudahhh! surat tak bawak. Suruh sysya tulis surat, gahaha PK tanya--ni betui ka surat kamu? ya betoi cikgu o.o (masa ni lengan tangan bwak turun tdung lipat kemas kemas muka buat buat baik macam ni =) lepas lahh aku >.< . Dah la syasya p tulis, tidak hadir kerana mengalami sakit perut yg amat serius -_________- bodo kalau aku jadi ckgu pun aku ragu ragu. Sasteranya mak hang =.=' 
Masa Rehat--> Aiza aku Syasya takboleh puasa. Perut dok buat lagu zapin nasyid semua ada. Err start agenda p cari anak hindu suruh beli makanan dekat ko'op. (sebab sekolah kami org islam takboleh makan even cuti) Time ni jugak la anak hndu takmau lalu depan kami tidak selalu berceretek jenuh bilang aih. T-T Gagah cari p sampai kantin, ada ******* (pengawas cengey) patah balik -,- Tgk tgk jumpa Claire :D Nuuhhh aku dengan aiza keloi jugak kot jauh hahah >.< last dia beli la mineral water(kat Syasya) Lexus(aku dengan Aiza). Tu pun jenuh kaver baq hangg. Ayaq dah la sebesaq boq sumbat dekat Nelly ah, boh kat aku sah sah nampak. == Sejuk dit dit sampai kat kelas. =,= . Nell puasa tapi dia okay malah turut membantu dalam operasi tadi. Terima kasih bleki tolong jadi GPS aku dengan Aiza. C: haha <3


Watak utama, 






Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud