//Here It Goes
Suatu Petang
Wednesday, July 13, 2011 @ 6:42 AM | 0 Comment [s]

Location; Bawah pokok palm.
Time;      2.01 pm.


Ketika baca doa balik. ( 4S2 sepatutnya ada kelas Chemist -LEE TINTIN 2.00-3.30)


*duduk bawak pokok dengan nelly(K.tingkatan ==') sebab org tengah baca doa tak elok jalan. Budak2 4s2 lalu kot depan nak pi Lab Chemist*


Depa; Wey hampa takpi kelas tambahan ka? lee Tin tin kata wajib.


Nelly + Anih ; 4s2 ka? Tu laa teacher pesan kat kami suruh habaq dekat hmpakata ada kelas marin.            Kesian kat hampa kena balik lambat. Cikgu chemist kami takpa ja pun apa tak gaduh. P elok elok noh.


Depa; ==' 


                               ***10 MINIT KEMUDIAN***


Location; Dalam kelas 4s2.
Time     ; 2.11 pm.


*Tengah kemas beg nak balik dengan Nell ==


Anih; Wey Azie hang takpi kelas chemist ka? Budak 4s2 semua pakat tegagai p tadi. 


Azie; Oh ya kaa? Mna nak tau aku bukan 4s2. == *pkiaq setai ka pakat tak mengaku kelas seniri.


Nell; Ni wey Azie, kalau hang jumpa budak ni*tgn tunjuk kat meja azie* habaq kat dia aku cari dia. Aku dah lama ni, tak puaih hati kat dia. Hg jgn lupa ha.


Anih; == puii budak ni ka? Kemaih baq hang. Aku cukup taksuka dia. ei. Setakat k.polis tu, eleh hujung jari taik kuku aku ja.


Azie; Err Tu laa. tapi aku lagi taksuka kawan dia hat nama Anis tu. Ish hat pendek pendek tu hg kenai dak Nell?


Nell; Awat takkenai aku pun cemuih dengan dia. Meluat. Hg jgn habaq kat dia noh Anis? 


okey =,=.




                                ***15 MINIT KEMUDIAN***


Location; Bawah pokok atas rusi kayu cekelet.
Time;      2.40 lebih kurang.


*Tengah sembang dengan nell+ Lisa, tutt nampak Azie kot jauh jalan taktahwan menuju ke arah kami.


Anih; Weyy wey buat taktau buat taktau*muka kaleh kot lain mata tgk atas* -.-


Azie; Wey hampa nampak Anis Nelly Lisa dak? Aku cari dari tadi tak jumpa haram la.*muka serius macam tahi.


Anih; Oh depa ka? Aku nampak dalam Lab chemist tadi. Haram rajin gila depa, isk aku nak puji lama dah tapi segan.

Nell; Depa memang rajin, lalu depan kelas depa, depa paling diam buat reja tak kaleh kiri kanan.(puiii =,= sengap nya. cehh) 



*Nampak lalat parking atas rusi kayu sebelah aku, Wey nell, anak hang ka ni? Kala sama dengan pak noh. >.< HAHAHAHA! anak dengan pak sama, model. xD 















Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud