//Here It Goes
Masak?
Friday, July 22, 2011 @ 8:38 AM | 0 Comment [s]



Yaa aku masak tadi. 1 jam 14 minit yang lepas ikut jam thailand. -,- Heh. Aku? Masak? Okay bayangkan; AKU dan MASAK. T-T' harituu, basuh pinggan, cawan relai. Masak nasik, plug tak bukak. Eh biaqpi la aku nak terai masak kau sibuk apee. Haa gilaa best masak tadi >.< tapi reja kena marah sebab aku tanya banyak. Contoh; "ma api tara ni okey ka?"   "ma ni nak boh byk mana?"   "ma boleh kaleh dak lagi ikan?"  "Ma! anih makan siput satu tadi takpa ka?"  -_________- Alah dah aku taktahuu== garam aku boh byk stg semua sakit salah aku, hapa laa. Tau apa? Depa gelak kat aku, kenapa salah ka aku kata bersiang cabai? hoi udang ikan semua boleh ja bersiang. =,= macam sedap ja bersiang cabai, KAN?  *angguk cepat==*  okey lahh kan aku masak jugak walaupun ikan aku masak relai tadi. Aku dok kaleh banyak kali bukan apa seriyau satni hangit ==' apa apa pun, depa makan jugak tadi :DD *muka bangga pelas riak tahap PHD. Adios >.<


Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud