//Here It Goes
Wednesday, June 8, 2011 @ 5:03 AM | 0 Comment [s]



AGENDA HARI NI


1. Breakfast - kat medan dengan Aiza Amira, Tikah, Aida,
2. P sekolah - practice kugiran ==
3. Boringgnyaaa- Cikgu balik sbb ada reja, baru pkui 12 lebih O.O
4. Giantt*waaaaa - Punya takdak reja, yang ni ja dok nampak
5. MarryBrown?- haa, dulu MB pun hg tak pandang noh. Pdan muka
6. Rnr! - Hehe :D singgah rumah Farih sat tumpang semayang
*makan minum
*ONLINE 4 MINIT
*tengok tv3 cerita muhung indon tu
7. Balik sekolah - sambung practice segala bagai
8. Balik Rumah - mana haram pun tunggu tikah lama kot T.T
9. TUSYEN!- YA ALLAH! *GAYA TIBET* Bertuah nakpi, >< Cuti cuti takkira wey.

Dekat Giant
meronda sakan nuhh (main lif) xD hahaha. Aiza p tekan tingkat 3 4 5, O.O .
kosonggg. dengan semak cukup ah. Haaa pakat kalut nak katup pintu lif,
lif dok buat dengki apa tauh katop lambat gilaaaaaaa T.T
haha. Sampai tingkat 2 balik- lif bukak,
budak budak tu gelak kata kami takut p naik tingkat 5 ==
ceyyy muka seketoi seketoi,
"rilek ahhh bukan ada apa pun"
(padahai tadi kat ataih mcm apa lagi =.= muka cuak puih puih)
hahaha. patut la orang tengok pelik tadi, 
aku dengan aiza tukaq sliper sebelah sebelah,
satu biru satu hijau -______-'
HADUI.








Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud