//Here It Goes
Midyear Exam?
Friday, May 6, 2011 @ 2:05 AM | 0 Comment [s]



-____________________-




Hehe Exam :D sukee nyeee. Senyum sinis. =.= Apekahh. Mana nak exam lagi, lawan kugiran lagi. dah la tak masuk kelas berapa minggu dah. Habis kugiran haritu, masuk kelas ---> NELLY: "deyy, hg dapat dak lagi jadual exam?" ANIHH: "bukan baru habis exam ka haritu? Hg merapu apa, jadual hari tu aku ronyok buang dah eh" NELLY: "hg pikiaq sekolah ni exam takat april ja ka?" =.= tolonglah jangan buat muka mcm tu dekat aku, mcm nak sepak ja. T.T 
 maybe sebab yang ni, aku tak ketahuan apa kot. Serious, -.- Chemist Paper 3 aku nak jawap apa? Kalau renyeh boleh dapat 20 markah aku takkisah. C: Hehe. Benda kalau aku failed apa apa subjek -______________- pikiaq mak aku nak senyum penuh makna lagi cinta dekat aku ka? T.T Anywayy, abahhh <3 HAPPY BIRTHDAY ! :D jangan lupa 'kata kata semangat' semalam >.< bye, SARANGHAEYO C:



p/s: marilah kita bersama sama menjadi ulat buku. =.=






Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud