//Here It Goes
Lai Lai Lai :D
Monday, May 9, 2011 @ 5:10 AM | 0 Comment [s]


Come come, have a sit :D . Tambah tambah hat talam dua muka :D, lai lai rusi special utk awok <3 Baiklahh, tadi aku terserempak dengan Aini >< hehe. Selisih gutu lah, *baru keluaq lab Bio, muka mangkit tidoq. Buat roadblock kat situ, sembang dgn dia. -__________- Dia potpet potpet tangan hawin sana sini. Pastu, dia cerita lah pasai kawan ni :D hehe. Maaflah, aku dengan Aini memang takdak rahsia. Silap parking ohh ==' 

Okey. Muka takpuas hati yg di buat buat. :D Ehem, kan senang, taksuka, cakap depan depan :B I don't mind. At least cakapp, kami pun tak marah. -__________-' Nak kata apa lagi? Haih. Dah la aku takdan baca post hang mengata nuh =='. Sigh. No, It just, seriously, taksangka pulak hang macam ni :D , when she told me, and I was like, :O okey. aku ingat hang lain pada junior lain. Haha. :D 




P/S: kemon lah kemon lah! MU menang :D belanja aku wey xD
hehe. Ais pop pun takpa :P ngahaha



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud