//Here It Goes
Criminal Mind's ?
Tuesday, March 29, 2011 @ 6:29 AM | 0 Comment [s]






:D budak tak pergi sekolah ni, hoho. Muka malas. Bukan penyegan == demam seratus point lima darjah calcius ==' baik, kembali pada tajuk di atas. Pftt, er aku suka pikiaq pelik pelik ka? haha Ya memang punn -.-. Bukan pikiaq pelik actually, macam pikiaq mendalam. Contoh ; beri sesuatu situasi, aku pikiaq sampai buat sekali dengan dialog dia.  Macam dia ni cakap something,dan kawan ni mesti cakap ni balik dekat dia. dan bla bla bla  -__________-' tapi conclusion dia selalu betoi dengan yang aku teka :D hoho, =,= tapi tak semua laa. Sigh. Dan, kadang kadang aku teka betoi, tapi rasa bersalah dekat dia sebab macam banyak pulak aku pikiaq buruk =,=' SORRY kambing. Idk whyy, it's just me. maaf, anoying? ya haruslah. Tapi tapi, :D jangan risau, I used to be like that, dan bila salah conclusion serta jauh sekali terpesong, aku la orang 1st yang gelak ==' . Depa yang semangat dengaq tadi muka peraih ja haha, Sasya terutamanya >.< 








p/s ; jangan dok  buat muka tak ketahuan bila aku buat dialog yg hangpa rasa "==' aku takpenah jumpa org
macam ni" :B


Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud