//Here It Goes
qiamullai ohh :D
Friday, February 18, 2011 @ 12:26 AM | 0 Comment [s]

woot >.< qiamullai kemarin bersama rakan rakan seperjuangan :D . cewahh, aku kelia jaa, semangat taik nak mai, padahai tau dah seperti taun taun yg sebelumnya, ==' lena dalam sujud. dah la paling awai yang sujud, paling lambat yang mangkit, haha. tapi semalam aku tak solatt pun, :| jadi aku pun duduk lah kat cerok belakang tu bersama beberapa ketoi lagi. berceloteh dengan syarifatunnujumilhuda(syasya tahi) popet kat aku pasai tangan dia dok ber-nyut nyut. pastu muncoi pulak pondan seketoi ni, aini izzaty nabila. <3 sembang dekat beberapa jam jugok. mereka kan buat solat sunatt apa tah, haruslah lamaa. :P okey then, ceramah lepas solat. i can't remembered his name ==' but kinda like shahabudin or something like that maybee :D *maaf ostat.  dok bederet, syasya, anis nayli, aiza, nelly, aini, pypah, lisaa. cewah muka sebijik sebijik macam faham jaa, == padahai haram tak dengaq pun. aku ralet sat dengaq la jugak sikit sikit :D haha habis segala semua tuu, lena leeeee. berceretek p salin bajuu, ngahahaha ==' aku sorang pakai sluaq pendek tidoq aku. T.T TAHIIII GILAAA. aku tak dengaq pun mereka kata takboleh pakai sebab taun taun lepas mereka mcm takkisah. =.- agak agak ahh, pgg towel, coverrr. == teeeeeeeeeeetttt. :O cikgu hazian mai jugak . aku dah la alergic dengan dia T.T suka marah org nu org ni ikot dan dia jaaa. *tapi aku takpenah lagi jadi mangsa dia. dia mai marah kami sbb tak lena lagi. popet popet apa tahh. wahh aku terselemat T.T woot. tutup lampu dah, depa start la sembang muhong beramai ramai. it's almost 12.00 am :D !countdown >,< 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1! HAPPY BIRTHDAY NELLY ;) SWEET 16 TAIK. <3 walaupun statement dari mulut hang semua yg paling bodoh aku penah dengaq, =,= HAHAH. lepas tu hg lena tggai aku seketoi tang tuu, cis ==' :D baru ja lena, kena mangkit dahh. toksah dok kata la mata aku, -__________- sepet puih puih. hat yg solat aku tgk sujud lamaaaa ja, :D haha. berzikir yeee bang :P then, pulanggg. ^o^ lena kedarah sampai pkui 12. demam. =.= koman anak razak, :P hahaha, btw, nell aiza syasyaaa, boleh kita berbreakfast di medan lagiii? :D roti canai di pagi harii <3 


                                                                                              


Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud