//Here It Goes
eff you see kay kay ow eff eff
Thursday, February 24, 2011 @ 7:13 AM | 0 Comment [s]

HANG!
*sat, aku tengah marah ni, hangpa nak baca takpa, takmau pun takpa, 

okey, aku menulis dekat hang, =.= ikhlas dari hati aku yang suci dalam debu lagi bersih, pffttt. aku bukan nak marah, aku bebai jaa. apa masalah hang dengan aku? o.o bukan aku, kami. aku kan kan, dalam ramai ramai, hang la paling aku rapat. bukan rapat lah, tapi macam, aku takrasa pun meluat kat hang <3 :) duluuu la =.= laniiiii, err tiktauu :/ agak agak laaaa, copypaste seketoi sekentut pulak tu =.= merelaa tara mana sangat. tapi aku tak la kisah sangat, itu biasaaa. tapi bukan kah hang dok kutuk kutuk kami kot belakang ? o.o  haha, mana haram pun ==' kutuk macam apa lagi, tapi ada aku balas dak? == sengeh lagi.--> :D  *Sat nyamuk ketit*  -.- dok goda aku apa, grrr, :/ haa, dah. malas nak marah macam budak darjah satu dok berhingus lagi, aku pergi membuang lagi bagusss, anywayy sahabat, eff you see kay kay ow eff eff -.- hangpa faham kot noh pembaca pembaca sekaliann <3 ? :D oriteee, razak marah suruh menyetadi . haiyoyoo, T.T adioss, 




p/s: can we be friend like friends should be? :S         




Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud