//Here It Goes
:o nowayyyyman!
Saturday, January 1, 2011 @ 12:44 AM | 0 Comment [s]


gosh. -,- abah aku suruh tukaq sekolah?
apa ni apa ni?
takmauuuuuuuuuuuuuuuuuu T.T
dia nak aku masuk kelas sains jugak jugak, :(
err, even, kena dok asrama! 
pfttttt -.-
aku basuh spenda sendiri pun tak lepaih lagi,
mana dengan baju lagi, 
kasut, er dah biasa basuh sebulan sekali :|
lunyai p dah haih.
sekolah lain boleh la lagi,
dok asrama, ehem =='
kena mangkit awaiiiiiiii
pada gilaaaa :(
plus,
kesian dekat aini izzati nabilaa ;( 
tera aku nak pindah kelas pun dia bisingg,
babe,
sorry for not telling you thiss,
but yes, i'll tell you soon, 
this 3.1.2011 maybee, 
*and plsss, jangan marahhh T.T
satni hg dok buat muka macam darjah dua dulu,
memang aku sepak buangg -,-
tapi if aku dapat masuk kelas sains dekat bahiyah,
there's nothing to worry about,
kelas lain tapi aku keluar dengan hg jugok :D



*abd razak mustaffa, T.T ilyyyy.










Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud